he bedankt voor de reactie, leuk !luka wrote:johannesm wrote:Zijn er misschien mensen uit belgie die af en toe recreatief willen klimmmen ?daarop wachtte ik nog zo'n beetje... Elke week zit ik wel eens in de boom. Ik volg dit forum hier al een hele tijd, lees bijna alles.
Door dit topicje hier heb ik 'je kan de boom in' leren kennen, hen een mail gestuurd, en
zo heb ik ook weer wat contacten bij...
Ik klim bijna altijd alleen, nu, daar heb ik geen probleem mee, maar het is toch wel anders dan wanneer je met meer in de boom zit hé. Als je eens wil gaan klimmen; geen probleem, daar maak ik altijd wel tijd voor![]()
Welnu, aangezien niemand hier weet wie ik ben; ik heet Luka, ik woon in Brugge.
Ik moet nu ...euh... 21 jaarringen tellen. Jaja, nog een scheutje. Ik studeer voor lager onderwijzer, maar ik voel me veel meer aangetrokken tot bomen en klimmen. Ik denk dat ik veel liever iets met recreatief klimmen en kinderen opzet. Ja, dat is het zo wel een beetje...
maar '' je kan de boom in'' is in nl he, een beetje ver van de deur. als je eens wil gaan klimmen kan je mij altijd bereiken via roces90@hotmail.com of via treehugs natuurlijk