Wat te doen met populier
Wat te doen met populier
Verwijder
Last edited by Mainetje on 02 Jan 2012, 00:12, edited 1 time in total.
Re: Wat te doen met populier
klompen...papier...mooie schuur bouwen op je terein 

-Get rid of the rope. It's only distracting you-
Die schuur bouwen vind ik tof, maar het is niet mijn terrein.Steven wrote:klompen...papier...mooie schuur bouwen op je terein
Ik weet niet in hoevere je populier kan gebruiken kwa duurzaamheid en bouwmatriaal.
klinkt stom maar het moet me eerder wat opleveren dan kosten.
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Misschien handig om wat houtrooierijen te vragen naar mogelijkheden, prijzen e.d. die zijn daar beter in thuis dan de echte klimmers
ik zou ze in ieder geval niet laten verzagen.....niet echt handig hout voor buiten

ik zou ze in ieder geval niet laten verzagen.....niet echt handig hout voor buiten

- climb fast, move slow -
Snippers!!! 

Groeten Johnny van Vliet
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
welke regio zit je anders heb ik wel wat adressen voor houthandelaren in populierenhout
“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“
Dank jullie voor snelle reactie's !densmee wrote:welke regio zit je anders heb ik wel wat adressen voor houthandelaren in populierenhout
Ik zit in de achterhoek , regio Doetinchem/Zelhem.
Persoonlijk ben ik bekend met 1 zagerij tussen doetinchem en zelhem maar die doen volgens mij geen populier.
- wes houtboer
- " De Flik "
Netjes op 2,30 meter zagen en verpatsen als papierhout. 

salutantibus et vade scandens
Oke dan, wat voor bedrijven bied je dat aan ?wes houtboer wrote:Netjes op 2,30 meter zagen en verpatsen als papierhout.
- wes houtboer
- " De Flik "
Ik denk niet dat je daar veel aan gaat hebben. Deze bedrijven zitten in zuid-limburg en Belgie.
Een maatje van mij heeft een eigen bosbouwbedrijf, hij doet dus zaken in zuid limburg.
Mocht je er toch iets aan hebben dan lees ik het wel en vraag ik het voor je na.
Gr
wes
Een maatje van mij heeft een eigen bosbouwbedrijf, hij doet dus zaken in zuid limburg.
Mocht je er toch iets aan hebben dan lees ik het wel en vraag ik het voor je na.
Gr
wes
salutantibus et vade scandens
Parenco in Renkum, en dan moet je Sjoerd van den Brink hebben. telefoonnr. parenco is +31 (0)88-3660000Mainetje wrote:Oke dan, wat voor bedrijven bied je dat aan ?wes houtboer wrote:Netjes op 2,30 meter zagen en verpatsen als papierhout.
Sjoerd kan goede prijzen geven voor populieren omdat die het zelf verwerkt bij parenco
-
- Treehugger
Ik heb er slechts een in mijn bestand, die zeker in populier doet (flevoland he)
RondhoutTalen 0522462174.
RondhoutTalen 0522462174.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
ik sluit me aan bij jhon! waarschijnlijk brengt dat het meest op. en ben je gelijk van al je takken en andere troep af
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
Mooi hakhout voor Timbersports!!!

densmee wrote:Parenco in Renkum, en dan moet je Sjoerd van den Brink hebben. telefoonnr. parenco is +31 (0)88-3660000Mainetje wrote:Oke dan, wat voor bedrijven bied je dat aan ?wes houtboer wrote:Netjes op 2,30 meter zagen en verpatsen als papierhout.
Sjoerd kan goede prijzen geven voor populieren omdat die het zelf verwerkt bij parenco
Dank jullie voor vele reacties en alle hulp !
Ik ga morgen contact opnemen met Sjoerd van den Brink .
Heb ook van locale zagerij 2 adresjes gekregen Kolkman en Groot Zevert.
Als jullie nog meer ideeën heb hoor ik het en ik laat het morgen weten.
Ik ben ook nog op zoek naar (populieren) stammen diameter min 3o max 60 cm lengtes min 3 en zo lang mogelijk. Totaal nodig 80 strekkende meter.
Prijs af Amstelveen
Prijs af Amstelveen
groet van Tarzan
- treespotter
- Prinses Irene
Ik heb contact met parenco gehad, netjes afgehandelt met wouter.
hij komt tegen de tijd van de kap kijken en maken we een deal.
Het word namelijk papier:P
dank jullie voor de hulp !
Mooi geregeld, altijd fijne mensen bij ParencoMainetje wrote:Ik heb contact met parenco gehad, netjes afgehandelt met wouter.