ach Timo, daar krijg je spierballen van en scheelt weer een avondje sportschool
mijn eerste cross wagen moesten we ook met de hand aanzwengelen en hij starte meestal niet al te best.....
timo wrote:nadeel ervan is dat je hem aan moet trekken met een starter koord. en dat het vliegwiel met aantrekken mee draait. heb al zitten denken om er een startmotor op te zetten. maar goed het is genieten met snipperen.
Ik denk niet dat dat een echt probleem is Timo. Bij de JoBeau draait ook alles mee tijdens het starten.
ik voel aankomen dat ie (Tamil) door zijn plaatjes is heen gegaan.....
Vraag; de getoonde machine op marktplaats, is dat nou wat ? heeft er iemand ervaring mee ?
hey, niet lachen met die widlak! een tuinier waar ik af en toe een klusje voor moet doen heeft er zo eentje, een dat ding werkt wel moet ik zeggen.
nadeel is wel dat je altijd de snippers moet opscheppen...
ludovanmil wrote:ik voel aankomen dat ie (Tamil) door zijn plaatjes is heen gegaan.....
Vraag; de getoonde machine op marktplaats, is dat nou wat ? heeft er iemand ervaring mee ?
Niet om het een of ander, maar Frans Baltussen zit al jaren te dubben om een Widlak aan te schaffen. Maar de aanbiedingen zijn gewoon nog te prijzig.
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.