Weaver klimgordel
Re: Weaver klimgordel
niet zo zeure joh zo weaver klimt best! het is maar net wat je gewent bent ik vind het zelf wel lekker klimmen eigenlijk.
zit teminste niet zo veel van die haakies en lussies aan lekker simpel maar goed.
zit teminste niet zo veel van die haakies en lussies aan lekker simpel maar goed.
[quote="melzz"het is maar net wat je gewent bent [/quote]
... het is maar net wat je er mee doet...
... het is maar net wat je er mee doet...

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
meestal klim je met een klimgordel 

- treespotter
- Prinses Irene
*Het knippen van leilinden met een snoeischaartje.melzz wrote:meestal klim je met een klimgordel
*Met je handen en voeten en een klimlijn voor de zekerheid werkend met een handzaag.
*Met je handen en voeten jezelf oprukken in een klimlijn werkend met een handzaag.
*Met handen en voeten en met behulp van een klimlijn klimmend naar de uiterste puntjes van de takken om daar met een handzaag twijgen te zagen.
*Met je handen en voeten en een klimlijn voor de zekerheid werkend met een motorzaag.
*Met je handen en voeten jezelf oprukken in een klimlijn werkend met een motorzaag.
*Een boom uitkleden met een motorzaag staande op sporen en werkend aan een klimlijn en een positioneringslijn op de plaats van het zaagwerk.
*Een boom uitkleden met een motorzaag staande op sporen en werkend aan de stam met een fliplijn en een klimlijn als backup.
*Stammetjes afblokken met een motorzaagje staande op sporen met een fliplijn en een klimlijn als backup.
*Stammetjes afblokken met een MS 660 (of erger) staande op sporen met een fliplijn en een klimlijn als backup.
Of bedoel jij.....
Moet ik nog even doorgaan?
Welke vorm van klimmen bedoel jij Mellz...

Wanneer het leeuwendeel van het 'klimmen' uit de eerste punten bestaat dan kan ik mij niet voorstellen dat een Weaver de eerste keus is, maar wanneer je voornamelijk de klussen uitvoert met de laatstgenoemde klimvoorbeelden dan kan ik mij voorstellen dat een stevige gordel als de Weaver de eerste keus is.
Het is allemaal maar 'klimmen met een gordel'

Ik ben er mee eens dat ieder z'n gordel waardeert maar dat is persoonlijk een weaver kan als je niet anders kent handig zijn.
klim zelf met een butterfly2 en dragogonfly maar ieder z'n ding als jij je er maar prettig in voelt toch?
klim zelf met een butterfly2 en dragogonfly maar ieder z'n ding als jij je er maar prettig in voelt toch?
Wat een boer niet kent, vreet 'ie niet.
Ik bedoel dat als iemand een Weaver als "prima gordel" waardeert, dan heeft hij/zij nog nooit geprobeerd met een andere gordel uit te lopen. En daarom kan Melzz heel tevreden zijn met zijn harnas, maar Weaver voldoet gewoon al jaaren niet meer als gordel voor een all round boomverzorger.
Ik bedoel dat als iemand een Weaver als "prima gordel" waardeert, dan heeft hij/zij nog nooit geprobeerd met een andere gordel uit te lopen. En daarom kan Melzz heel tevreden zijn met zijn harnas, maar Weaver voldoet gewoon al jaaren niet meer als gordel voor een all round boomverzorger.
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene
Hé hé Pieterman, niet zo vooringenomen.
Weaver heeft in de laatste jaren ook nieuwe producten op de markt gezet en daar zou best wel een aangename verrassing tussen kunnen zitten. Zou kunnen. Toch? Of niet.
Weaver heeft in de laatste jaren ook nieuwe producten op de markt gezet en daar zou best wel een aangename verrassing tussen kunnen zitten. Zou kunnen. Toch? Of niet.

- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Neej joh....die amerikanen maken alles veels te ....amerikaans

- climb fast, move slow -
Nou als die weaver even goed bevalt als mijn ford f150 dan doe mij er maar eentje :p
- treespotter
- Prinses Irene
Aan een F150 kan maar één ding bevallen... De blingblingfactor. O nee, twee dingen. Ook het nippeltje van de gastank.

Tja een F150..... Tja. Liever een afsluitbare bus dan toch maar...
Et nippeltje is inderdaad een van belangrijkste dingen aan de auto
En nou heb voor ik hem kocht alle bling bling er af laten halen en extra demper er onder laten zetten want ik wil echt geen kermisbak op me stoep hebben...
En achterkant is afgesloten, had hiervoor vw t5 en was idd wel gehecht aan de (afsluitbare)ruimte!

En nou heb voor ik hem kocht alle bling bling er af laten halen en extra demper er onder laten zetten want ik wil echt geen kermisbak op me stoep hebben...
En achterkant is afgesloten, had hiervoor vw t5 en was idd wel gehecht aan de (afsluitbare)ruimte!

- treespotter
- Prinses Irene
Ach, één voordeel. Wanneer de zagen worden 'meegeleend' dan heb je in ieder geval geen braakschade. 

Wel een rot dag
En even voor de feiten zit een elektrisch roluik over de bak Inc alarm dus ik kan gerust me spullen achterin laten liggen
anders was het inderdaad dikke drama geweest!

En even voor de feiten zit een elektrisch roluik over de bak Inc alarm dus ik kan gerust me spullen achterin laten liggen