Ik 'hang' al een geruime tijd rond op Treehugs maar heb me volgensmij nog nooit echt voorgesteld beter laat dan nooit zal ik maar zeggen!
Mijn naam is Wouter Schulp ben 23 jaar en woon in Velp. Ik heb de hoveniersopleiding in Groningen gevolgd en uiteindelijk bos & natuurbeheer op het Helicon in Velp. Na een aantal jaren op vrije dagen en vakanties in de boomverzoring gewerkt te hebben (klimmen, zagen etc.), ben ik na een stage aan het werk gegaan bij Cobra Boomadviseurs bv en werk daar nu als Boomtechnisch onderzoeker. Ik houd me bezig met boomcontroles, nader onderzoek (Picus metingen, trekproeven, massariainspectie met de hoogtecamera etc.), boom effect analyses, etc.. Zelf heb ik in het verleden de nodige bomen gesnoeid en ook gesloopt en vind het 'uitvoerende' werk dan ook nog steeds erg leuk en interessant en wil ook graag op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen. Verder houd ik me in mijn vrije tijd ook nog bezig met hout namelijk met bosbouwwedstrijden en Stihl Timbersports.
P.S. op 3 en 4 september zijn de wereldkampioenschappen Timbersports in Roermond, als je echt spektakel wil zien dan is dit zeker het bezoeken waard! (nog spectaculairder dan de demo tijdens de klimkampioenschappen in Breda, owja nog ons excuses voor de geluidsoverlast destijds )
Groeten Wouter!
Alsnog even voorstellen
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
Re: Alsnog even voorstellen
welkom collega op dit mooie forum.
- treespotter
- Prinses Irene
Nee hè. Niet nog een Walter, Wouter, Walther, Wolter.
Welkom Wouter.
Welkom Wouter.
Welkom Wouter.
En de voorliefde voor de Stihl Timbersports, die delen we:)
Groet,
Ties.
En de voorliefde voor de Stihl Timbersports, die delen we:)
Groet,
Ties.