T(h)ree Plancking ISA
T(h)ree Plancking ISA
Dutch chapter KPB-ISA plancking in the Blue Mountains
Re: T(h)ree Plancking ISA

http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!

awsome
Nog effe twee maatjes erbij zoeken en het is T(H)ree Plancking.
Frome down under Walter,Nicolaas,Nike

Ik stel voor dat we in het 2de weekend van september een record gaan zetten.
ik klim liever ... dan werken
dennis dan word het MULTIE planckingdennis wrote:Ik stel voor dat we in het 2de weekend van september een record gaan zetten.

-
- Niet meer nieuw
hehe dat word zowiezo top 

T(h)ree plancking in front off opera house Sydney
Nike, Walter, Nicolaas
Nike, Walter, Nicolaas
-
- Niet meer nieuw
Vragen jullie nou elke keer aan toevallige passanten of ze een foto van jullie willen maken 

-
- Treehugger
wat is dat plancking eigenlijk
, geheel nieuw voor mij hier binnen de boomverzorging. Is het een sport, verveling, belediging, beleving om te voelen hoe een tak is? help me out or in the tree. 

Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plankingenricovanwees wrote:wat is dat plancking eigenlijk, geheel nieuw voor mij hier binnen de boomverzorging. Is het een sport, verveling, belediging, beleving om te voelen hoe een tak is? help me out or in the tree.
plancking is uitgevonden door jongeren die zich verveelden en gaan dan ligeen zo recht als een plank op een vreemde plaats zoals op verkeersborden op een stoel en van die dingen das maar voor amusement
greetz roel
greetz roel
STIHL timbersports hope to get like jason
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
roelce wrote:plancking is uitgevonden door jongeren die zich verveelden en gaan dan ligeen zo recht als een plank op een vreemde plaats zoals op verkeersborden op een stoel en van die dingen das maar voor amusement
greetz roel
in onze tijd gingen jongeren helpen op de boerderij of bij vrienden, of gingen ze in het bos spelen of vuurtje stoken of doktertje spelen tegenwoordig gaan ze liggen als een plank man man wat een wereld
laat een oen niet zomaar doen !
Ha treehuggers,
Hier onze laatste T(h)ree Plancking foto genomen in een dikke kurkeik in het
Arboretum van Sydney. Gelukkig konden Nike en ik nog een paar dagen samen op pad om de stad te bekijken, want Nicolaas was zo gegrepen door het Plancking virus dat hij op t laatst alleen nog maar mooie Plancking plekken aan t zoeken was, en die zag hij heel veel hahaha.
De wedstrijd zou door de vele deelnemers en korte dagen (5 uur wordt het donker) al op vrijdagmiddag starten. S morgens materiaal keuring en uitleg van de onderdelen.
Het goot van de hemel
De eerste wedstrijdmiddag werd toen ook afgelast ivm heel veel regen en de veiligheid van de klimmers in spekgladde bomen.
Toen moesten er de volgende dag 62 mensen door de 5 onderdelen. Gelukkig was het grotendeels droog.
Dankzij een super strak tijdschema en om 7 uur s ochtends beginnen,waren om kwart voor 5 s middags de voorronden klaar!
De wedstrijd (44 mannen en 18 vrouwen) werd geklommen in Eucalyptussen, en jeetje wat zijn die bomen glad. In de Workclimb kon je sommige posten alleen bereiken(na een regenbui) dmv een om de tak heen gedraaid touw waaraan je vast kon pakken.
S Zondags met de Master was het ook prima weer en kon iedereen lekker in de zon zitten en naar de 5 finalisten kijken.
Jelte en Menno waren er ook uit Nieuw Zeeland. Was echt super leuk om hen weer te zien!
Ik heb een hele goede wedstrijd geklommen en ben erg blij met mn 8e plek.
Thx allemaal voor de felicitaties!
Groeten, Walter
Hier onze laatste T(h)ree Plancking foto genomen in een dikke kurkeik in het
Arboretum van Sydney. Gelukkig konden Nike en ik nog een paar dagen samen op pad om de stad te bekijken, want Nicolaas was zo gegrepen door het Plancking virus dat hij op t laatst alleen nog maar mooie Plancking plekken aan t zoeken was, en die zag hij heel veel hahaha.
De wedstrijd zou door de vele deelnemers en korte dagen (5 uur wordt het donker) al op vrijdagmiddag starten. S morgens materiaal keuring en uitleg van de onderdelen.
Het goot van de hemel
De eerste wedstrijdmiddag werd toen ook afgelast ivm heel veel regen en de veiligheid van de klimmers in spekgladde bomen.
Toen moesten er de volgende dag 62 mensen door de 5 onderdelen. Gelukkig was het grotendeels droog.
Dankzij een super strak tijdschema en om 7 uur s ochtends beginnen,waren om kwart voor 5 s middags de voorronden klaar!
De wedstrijd (44 mannen en 18 vrouwen) werd geklommen in Eucalyptussen, en jeetje wat zijn die bomen glad. In de Workclimb kon je sommige posten alleen bereiken(na een regenbui) dmv een om de tak heen gedraaid touw waaraan je vast kon pakken.
S Zondags met de Master was het ook prima weer en kon iedereen lekker in de zon zitten en naar de 5 finalisten kijken.
Jelte en Menno waren er ook uit Nieuw Zeeland. Was echt super leuk om hen weer te zien!
Ik heb een hele goede wedstrijd geklommen en ben erg blij met mn 8e plek.
Thx allemaal voor de felicitaties!
Groeten, Walter
- treespotter
- Prinses Irene
Tsjonge Bruno, is die hut nou nog niet af? Of heb je toch minder vrienden dan gedacht!boomverzorgingbruno wrote:...helpen op de boerderij of bij vrienden,...

Top Top Top Walter
Is er al bekend waar het volgende Itcc (
) feestje is want zo te horen hebben we weer iets gemist 
Is er al bekend waar het volgende Itcc (

ik klim liever ... dan werken
ITCC 2012 is in Portland ( Oregon ,VS )
Maar eerst is er nog ETCC in Duitsland, zo goed als zeker in Munchen.
Wordt vast weer gezellig!
Maar eerst is er nog ETCC in Duitsland, zo goed als zeker in Munchen.
Wordt vast weer gezellig!