hoezo stom??
Re: hoezo stom??
leuk dat jij je hebt aangemeld! vind ik echt een teken van ballen.
ga lekker hier neuzen en wees niet bang om tevragen en mensen aan te spreken om een dagje mee telopen. boomverzorgers zijn in het algemeen niet bang om te laten zien hoe ze iets doen.
succes!
klim voorzichtig!
ga lekker hier neuzen en wees niet bang om tevragen en mensen aan te spreken om een dagje mee telopen. boomverzorgers zijn in het algemeen niet bang om te laten zien hoe ze iets doen.
succes!
klim voorzichtig!
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
Steven is niet zo'n goed voorbeeld hoor! Die moet ook nog naar het Helicon voor een passende opleiding...!Silversan wrote: Of eens Steven heel lief aankijken en proberen of je een dagje met hem mee kan?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene
Steven is een prima voorbeeld hoor. Hij kan deze jongen prima op sleeptouw nemen om zijn klimtechnieken te verbeteren en om zijn materiaalgebruik te veranderen. Hij weet wat dat betreft heel goed een 'nieuweling' op het goede spoor te zetten.
Steven weet ook dat hij nog niet de aangewezen persoon is om snoeitechnieken uit te leggen. Dat zou wel heel erg vlot zijn. Over het algemeen mag je verwachten dat iemand pas na een jaar of twee een beetje respectabele snoei-ervaring heeft.
Steven weet ook dat hij nog niet de aangewezen persoon is om snoeitechnieken uit te leggen. Dat zou wel heel erg vlot zijn. Over het algemeen mag je verwachten dat iemand pas na een jaar of twee een beetje respectabele snoei-ervaring heeft.
Sorry, sorry, de dikke vette knipoog vergeten... Steven klimt mij stront in de ogen!treespotter wrote:Steven is een prima voorbeeld hoor.

Maareh.. een beetje meer bomenkennis zou hem goed doen, vandaar mijn zetje richting een groene opleiding...

En over snoeien zullen de boomverzorgers het zowiezo niet met elkaar eens zijn, bomen overleven onze snoeibehandelingen toch wel. Kwestie van "geloof"...

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene
Ha ha. Kwestie van geloof. Dat geloof ik ook ja. Vooral het volgendePietje wrote:bomen overleven onze snoeibehandelingen toch wel. Kwestie van "geloof"...

vertel
prins wrote:Het zou ook prettig zijn als je gemaakte afspraken met mensen nakomt
dehogeboom wrote:Goede dag mensen.
Ik ben wesley en ik ben de gene die fout bezig was.
Graag hoor ik van mensen wat ik beter wel en niet kan doen op dit gebied.
Indderdaag wat Wolter en Paul al zijden, ik had al met een paar mensen contact gezocht.
Even zoeken naar het e_mail aderes en benaderen maar.
Tot dat Paul zij of ik de forum in de gaten hield, dat was inderdaad het geval.
Ik heb me aangemeld en ben benieuw wat hier uit komt.
Ik hoop dat er realxe gasten zijn die mij willen helpen het pad op.
Steven moest ik benaderen want hij was wel ok hoorde ik.
Ik ga je vanavond mailen naar dit adres steven676@hotmail.com
Graag hoor ik ook van andere tips en trucks en wie er in de buurt van rotterdam wonen.
Ik ben in de buurt van hoogvliet werkzaam.
Graag wil ik kennis maken met het juiste klimtuig wat je voor dit beroep/hobby nodig heb.
Mail gerust wat je te vertellen heb naar info@dehogeboom.nl
Ik hoor het wel.
Mvg Wesley Put
- treespotter
- Prinses Irene
Volgens mij is "prins" een spammer.
Zou het handig zijn om verplicht te stellen jezelf even kort voor te stellen? Dan kunnen de Moderatoren alle andere éénberichtplaatsers verwijderen!!!
Al mis ik hier wel een Nike (niet de voorzitter) linkje.
Zou het handig zijn om verplicht te stellen jezelf even kort voor te stellen? Dan kunnen de Moderatoren alle andere éénberichtplaatsers verwijderen!!!
is dat boom slopen van hem nou een sport of een beroep?? of een sportberoep? gezien hij sportschoenen aan heeft en aan het werk is met een kettingzaag in een boom .. en wat vind zijn a.o.w. verzekering hier van?? (als die verzekerd is dan he)... eigenlijk moeten ze in Nederland het iets anders aan gaan pakken kwa a.o.w. verzekering...mensen moeten eerst een gedegen klimcertificaat kunnen tonen voor ze zich kunnen laten verzekeren(aow)... dan word ook het kaf van het koren gescheiden in de boom verzorging. en kan er gewerkt worden tegen een eerlijke prijs is mijn mening.. wel heel dapper van hem dat hij het bekent en uiterst er aan wil gaan werken!! zet hem op!
Last edited by DTW on 26 Sep 2011, 15:53, edited 2 times in total.
Ik denk eerder dat "prins" een boze klant is van Wesleytreespotter wrote:Volgens mij is "prins" een spammer.

Hij voelt zich iig nog geen koning

Ben het wel met je eens DTW Maar ik denk dat we geen idee hebben hoe weinig mensen er zelfstandig in de boomverzorging werken zonder verzekeringDTW wrote:is dat boom slopen van hem nou een sport of een beroep?? of een sportberoep? gezien hij sportschoenen aan heeft en aan het werk is met een kettingzaag in een boom .. en wat vind zijn a.o.w. verzekering hier van?? (als die verzekerd is dan he)... eigenlijk moeten ze in Nederland het iets anders aan gaan pakken kwa a.o.w. verzekering...mensen moeten eerst een gedegen klimcertificaat kunnen tonen voor ze zich kunnen laten verzekeren(aow)... dan word ook het kaf van het koren gescheiden in de boom verzorging. en kan er gewerkt worden tegen een eerlijke prijs is mijn mening..

Ach ieder aan zichzelf zegt men dan, dus blijkbaar horen sportschoennen daar ook bij

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
grote voordeel van sportschoenen is dat je wel sneller kan weg lopen dan met zaagbotineTamil wrote:Ben het wel met je eens DTW Maar ik denk dat we geen idee hebben hoe weinig mensen er zelfstandig in de boomverzorging werken zonder verzekeringDTW wrote:is dat boom slopen van hem nou een sport of een beroep?? of een sportberoep? gezien hij sportschoenen aan heeft en aan het werk is met een kettingzaag in een boom .. en wat vind zijn a.o.w. verzekering hier van?? (als die verzekerd is dan he)... eigenlijk moeten ze in Nederland het iets anders aan gaan pakken kwa a.o.w. verzekering...mensen moeten eerst een gedegen klimcertificaat kunnen tonen voor ze zich kunnen laten verzekeren(aow)... dan word ook het kaf van het koren gescheiden in de boom verzorging. en kan er gewerkt worden tegen een eerlijke prijs is mijn mening..![]()
Ach ieder aan zichzelf zegt men dan, dus blijkbaar horen sportschoennen daar ook bij

laat een oen niet zomaar doen !
- treespotter
- Prinses Irene
Laten wij dat verzekeringen verhaal nou maar weer afkappen. Daar komen wij hier op Treehugs toch niet uit.
BTW DTW, welkom op Treehugs. Ik dacht echt dat jouw eerste bericht zo'n automatisch gegenereerd spambericht was.
Jij bedoeld waarschijnlijk een arbeidsongeschiktheidsverzekering. Een fatsoenlijke WA verzekering zou ook wel mooi zijn. Net zoals een verbod op het een Stihl MS 171 noemen van professioneel gereedschap.
Dit verhaal is trouwens wel een koe die al twee jaar in een sloot heeft zitten rotten.
Grote kans dat Wesley nu al de beste boomklimmer van Nederland is....
BTW DTW, welkom op Treehugs. Ik dacht echt dat jouw eerste bericht zo'n automatisch gegenereerd spambericht was.
Jij bedoeld waarschijnlijk een arbeidsongeschiktheidsverzekering. Een fatsoenlijke WA verzekering zou ook wel mooi zijn. Net zoals een verbod op het een Stihl MS 171 noemen van professioneel gereedschap.
Dit verhaal is trouwens wel een koe die al twee jaar in een sloot heeft zitten rotten.

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
treespotter wrote:Laten wij dat verzekeringen verhaal nou maar weer afkappen. Daar komen wij hier op Treehugs toch niet uit.
of ermee gestopt is wegens te dure verzekeringen

laat een oen niet zomaar doen !
10 bollen voor €5 zegt me wel iets....man man man...
- treespotter
- Prinses Irene
Zo te zien een nieuwe aanbieding op zijn site , maar nog wel oude foto's ( hoop ik dan ) op de site met hoe het niet moet.treespotter wrote:Mis ik iets?

http://www.dehogeboom.nl/site/
Zinloze thread en misplaatste reacties hier en daar. Downplayen en afkraken van een ander is zo'n verkeerde manier om jezelf te profileren...zegt meer over jezelf dan over de ander. Sluiten en nieuw zinvol onderwerp.

- treespotter
- Prinses Irene
Het onderwerp was twee jaar geleden al gesloten Mal. Een waarschijnlijk boze of ontevreden klant van deze man heeft de oude koe weer uit de sloot gehaald.
Maar je hebt gelijk hoor. Dit is wel een heel makkelijke manier om te 'scoren'.
Maar je hebt gelijk hoor. Dit is wel een heel makkelijke manier om te 'scoren'.