houtgrijper
houtgrijper
heeft er hier toevallig nog iemand een houtgrijper met bijhorende rotator voor aan een autolaadkraan op een vrachtwagen, achteraan in de schuur liggen die hij/zij kan missen??? 

Re: houtgrijper
Ik heb alleen een Roze met Blauw over... Als dat geen probleem is 

Ik hark,, dus ik leef.
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
'k heb ze laatst allemaal aan m'n buurjongentje gegeven die ze nu op zijn speelgoedkraantje in de zandbak gebruikt
Succes Jef, ps. zo'n mini klem kost al snel zo'n 1000 euro en die rotator ook zo om en nabij datzelfde bedrag....zou een geweldige schuurvondst zijn natuurlijk
grtn wouter

Succes Jef, ps. zo'n mini klem kost al snel zo'n 1000 euro en die rotator ook zo om en nabij datzelfde bedrag....zou een geweldige schuurvondst zijn natuurlijk

grtn wouter
- climb fast, move slow -
is daar geen marktplaats achtige site voor? voor bosbouw machines etc. ik weet dat jonsered ze maakt en misschien kun je dat googlen.
daar kun je boom op zeggen
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
http://www.klimshop.be/data/acms/ecom/f ... _1.jpg.v=1
zoiets heb ik nog liggen ben zeker dat jij met jou handigheid er iets kan van maken

zoiets heb ik nog liggen ben zeker dat jij met jou handigheid er iets kan van maken

laat een oen niet zomaar doen !
-
- Treehugger
ik ben er eens tegen gekomen bij occesions bij een handelaar voor landbouwmachines, tuin en landschap apparaten. Probeer dat eens, het was een arm om aan een traktor oid te koppelen.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
neem eens contact op met de firma bonenkamp ijselstijn
met vriendelijke groet tjeerd
met vriendelijke groet tjeerd
kijk hier maar eens http://www.lmbbrink.nl/ hebben altijd wel wat liggen.
-
- Nieuw
hangt van de grootte af.
wat voor autolaadkraan heb je?
een beetje normale klem die een metertje open gaat kun je al kopen voor 400,- maar dan praat je niet over de staalkwaliteit maar werkt wel en is altijd beter dan met de hand tillen.
zit er op je kraan geen rotor?? kun je die beter laten zitten en alleen de klem wisselen.
vaak is de rotor net zo duur als de klem.
makkelijkst is even zoeken op internet of ufkes of de obm bellen.
wat voor autolaadkraan heb je?
een beetje normale klem die een metertje open gaat kun je al kopen voor 400,- maar dan praat je niet over de staalkwaliteit maar werkt wel en is altijd beter dan met de hand tillen.
zit er op je kraan geen rotor?? kun je die beter laten zitten en alleen de klem wisselen.
vaak is de rotor net zo duur als de klem.
makkelijkst is even zoeken op internet of ufkes of de obm bellen.
ken dat niet dan....
de "zo goed als"
nieuwe containervrachtwagen is net in gebruik genomen, en er staat een 8-tons meter kraan (zonder rotator) op de container die ik er bij gekocht heb. maar ik ben nog aan het twijfelen of ik me een echte houtgrijper of een schalengrijper ga aanschaffen... 

FOTO!jef wrote:de "zo goed als"nieuwe containervrachtwagen is net in gebruik genomen, en er staat een 8-tons meter kraan (zonder rotator) op de container die ik er bij gekocht heb. maar ik ben nog aan het twijfelen of ik me een echte houtgrijper of een schalengrijper ga aanschaffen...

-
- Treehugger
Bij mijn vorige werk, wordt er veel gebruik gemaakt van schalenknijper. Makkelijk met takken en klein afval (grond, blad, zaagsel etc), stammen gaan ook nog makkelijk en anders zaagden we er wel een stukje uit, zodat het toch lukte. Maar als je id alleen maar stammen (takken) hebt, is een houtgrijper beter.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
hier is ie dan...
iets te druk hier, geen tijd om af en toe hier een beetje te komen tetteren...
iets te druk hier, geen tijd om af en toe hier een beetje te komen tetteren...

Ziet er goed uit Jeff! Hoogwerkert past mooi in het bakkie
Groeten Johnny van Vliet
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
ha jeff ,
Ik heb nog een site waar je het wel eens kunt proberen
met verschillende zoekopdrachten .
wwwagriaffaires.nl
Ik meen dat die dingen hier bosklem worden genoemd?
Nu hebben ze niets, maar houd hem in de gaten
suckzeven
the gnome
Ik heb nog een site waar je het wel eens kunt proberen
met verschillende zoekopdrachten .
wwwagriaffaires.nl
Ik meen dat die dingen hier bosklem worden genoemd?
Nu hebben ze niets, maar houd hem in de gaten
suckzeven
the gnome

victim of gnomebashing