ervaring spiderjack 2
ervaring spiderjack 2
heeft er al iemand ervaring met de spiderjack 2 

http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
Re: ervaring spiderjack 2
weet niet of er een werkelijk verschil is met 1?
De 1 bevalt mij prima, doorvoeren gaat nooit stroef met droog of nat weer geen verschil na een hele flinke afdaling *val snelheid functioneert hij nog steeds goed.
Het is even wennen na een knoop.. het is ook een flink aanschaf bedrag.
Mij inziens na wat oefenen een prima apparaatje. Het klimmen met knoop word bij mij steeds minder..
De 1 bevalt mij prima, doorvoeren gaat nooit stroef met droog of nat weer geen verschil na een hele flinke afdaling *val snelheid functioneert hij nog steeds goed.
Het is even wennen na een knoop.. het is ook een flink aanschaf bedrag.
Mij inziens na wat oefenen een prima apparaatje. Het klimmen met knoop word bij mij steeds minder..
Groeten Johnny van Vliet
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
-
- Niet meer nieuw
Dacht dat je een tijdje geen nieuwe spullen meer ging kopen 

wie zegt dak da ding ga kopen. kvond het promo filmpje wel erg overtuigend. 

oja en dan is het normaal dat je het promofilmpje ook even linked. HaVe FuN http://www.youtube.com/watch?v=Gg4uz02VEEU
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
het nadeel met promofilmpjes is dat alles er veel beter uitziet dan het is maar het is wel een vet filmpje
laat een oen niet zomaar doen !
idd vet filmpjeboomverzorgingbruno wrote:het nadeel met promofilmpjes is dat alles er veel beter uitziet dan het is maar het is wel een vet filmpje

Erg vet filmpie!!
Die snelle afdalingen en gecontroleerde sprongen zijn zeker niet overdreven.. alleen word dat ding bloedje heet! handschoenen zijn dan echt wel verplicht. En het houtje waar je je sprongen mee doseert rookt na de sprong dat vind ik ook altijd wel vet!
Die snelle afdalingen en gecontroleerde sprongen zijn zeker niet overdreven.. alleen word dat ding bloedje heet! handschoenen zijn dan echt wel verplicht. En het houtje waar je je sprongen mee doseert rookt na de sprong dat vind ik ook altijd wel vet!

Groeten Johnny van Vliet
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
als je dat met je stropje doet is ook erg leuk om te zien, zeker dadelijk in de winter
maar die spiderjack ken ik niet en wil ik op een of andere manier ook nog niet leren kennen. Ik ben nu veel te veel met de unicender aan het klimmen en dat bevalt me prima

maar die spiderjack ken ik niet en wil ik op een of andere manier ook nog niet leren kennen. Ik ben nu veel te veel met de unicender aan het klimmen en dat bevalt me prima

- climb fast, move slow -
-WOUTER- wrote:als je dat met je stropje doet is ook erg leuk om te zien, zeker dadelijk in de winter![]()
Ja ik wacht in spanning af op mijn eigen uni.
heb met die van safetygreen geklommen en later besteld nu wacht ik ondertussen al bijna 6 weken

Groeten Johnny van Vliet
gebruik je hem drt of srt wouter?
Tja ziet er makkelijk uit he! als je bijna wereld kampioen ben....timo wrote:oja en dan is het normaal dat je het promofilmpje ook even linked. HaVe FuN http://www.youtube.com/watch?v=Gg4uz02VEEU
Jos Harris heeft de SJ2 wel goed onder de knie!
Jelte Buddingh'
["To tree or knot to tree....."]
- treespotter
- Prinses Irene
Mmmmm. Hoe moet ik dat ding dan interpreteren?
Is de SJ(2) dan een formule 1 wagen, lekker snel voor een wedstrijd en een knoop of Uni een VW Transporter of Iveco Daily om gewoon je werk mee te doen?
Is de SJ(2) dan een formule 1 wagen, lekker snel voor een wedstrijd en een knoop of Uni een VW Transporter of Iveco Daily om gewoon je werk mee te doen?
geen idee, maar Joe heeft de ding gemeesterd....daar zijn er weinig van denk ik, anders zou iedereen er mee klimmentreespotter wrote:Mmmmm. Hoe moet ik dat ding dan interpreteren?

Jelte Buddingh'
het ziet er echt gaaf uit als ik da filmpje heb gezien dan wilk hem gelijk kopen. maar wat je dan vergeet is dat de meneer die deze spiderjack gebruikt helemaal zijn eigen heeft gemaakt en op een iestiepiesie heel ander nivo klimt als de meeste van ons hier. maar toch zou ik heb graag willen proberen 

Lijkt mij inderdaad een heel handig apparaat!
Zelf klim ik al jaren met een lockjack twin en heb daarvoor altijd met een sport geklommen.
Ik zou niet anders meer willen.
Grote voordelen zijn dat ze met nat weer net zo makkelijk lossen en het terug lopen op een tak met 1 hand.
Tja alleen de prijs.....
Zelf klim ik al jaren met een lockjack twin en heb daarvoor altijd met een sport geklommen.
Ik zou niet anders meer willen.
Grote voordelen zijn dat ze met nat weer net zo makkelijk lossen en het terug lopen op een tak met 1 hand.
Tja alleen de prijs.....
He that plants trees loves others beside himself
-
- Nieuw
helemaal top zo'n ding. ben niet zo'n springer in de boom maar ook met slopen is t een uitkomst.
en tja wat is de prijs. als je zo snel zakt met een stroppie dan slijt je er heel wat en die kosten ook geld.
het enige nadeel is dat hij wel errrrgggggg warm wordt als je vaak snel achter elkaar zakt.(telekraan werk)
het enige nadeel is t.o.v. de lockjack is dat je met je duim moet doseren en bij de lockjack kun je gewoon hard aan t knopje rukken.
schijnt ook dat de remblokjes minder hard slijten dan de lockjack.
en tja wat is de prijs. als je zo snel zakt met een stroppie dan slijt je er heel wat en die kosten ook geld.
het enige nadeel is dat hij wel errrrgggggg warm wordt als je vaak snel achter elkaar zakt.(telekraan werk)
het enige nadeel is t.o.v. de lockjack is dat je met je duim moet doseren en bij de lockjack kun je gewoon hard aan t knopje rukken.
schijnt ook dat de remblokjes minder hard slijten dan de lockjack.
ken dat niet dan....