"Re: Jo Beau hakselaars
MAL schreef:
Het artikel is overigens uit juli 2008, voor de objectieve volledigheid.
He collega, die toevoeging van de datum, is dat een meerwaarde? Of wil je er iets mee suggereren?Ik vraag het maar voor de volledigheid
Tijdelijk is dit topic even gesloten, sorry voor het ongemak."
@ Ludo
volgens mij is het een meerwaarde te weten uit welk jaar een artikel over een test van een machine dateert, dat hoort nu eenmaal bij de bronvermelding. Ik wil er niets anders mee suggereren.
topic Jo Beau Hakselaars
- treespotter
- Prinses Irene
Re: topic Jo Beau Hakselaars
Sinds die tijd is er niets aan de basis van die machines veranderd hoor Mal. Hooguit dat Jo Beau is gekomen met een modernere 15pk hondamotor.
Ik vind de Jobeau een meer dan uitstekende machine, tweezaam aan de top zeg maar.

... en iets degelijker laswerk..?treespotter wrote:Sinds die tijd is er niets aan de basis van die machines veranderd hoor Mal. Hooguit dat Jo Beau is gekomen met een modernere 15pk hondamotor.

- Attachments
-
- laswerkjobeau.jpg (43.28 KiB) Viewed 4206 times
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Kleine opmerking ivm JoBeau hakselaar.
Ben zelf in bezit van een T300 .Heeft ongeveer een 500 tal uur gedraaid.
Van de week weeral een set messen in de vernieling gedraaid.
De reden hiervan is dat de invoerbak onderaan ,daar waar ie aansluit op het tegenmes ,
gewoon na een tijd begint te scheuren ,stukken ijzer verliest en lekker je messen de prak in draait.
De eerste maal op urenstand 200 ,geen probleem de dag erop een nieuwe invoerbak geleverd onder garantie, met een kleine wijzing(verbetering?) op de genoemde zwakke plaats.
Nu zijn we ongeveer weer 300 uren later en blijkt dat de zogenaamde verbetering niet voldoende was.
Heb Jozef van Jobeau persoonlijk terug aan de lijn gehad en hem uitgelegd dat het probleem terug is.Neen wij duwen er geen dood hout door en wij duwen geen 15 cm in de invoerbak ...maar mocht niet baten .
Deze keer is't betalen .
Invoerbak kost excl.btw €750, maar krijg hem voor €450 omdat ze weten dat het euvel er nog steeds kan inzitten.
Dus...een setje messen ,tegenmes en een invoerbakkie ...
Dit mocht ook gezegd worden.
Ben zelf in bezit van een T300 .Heeft ongeveer een 500 tal uur gedraaid.
Van de week weeral een set messen in de vernieling gedraaid.
De reden hiervan is dat de invoerbak onderaan ,daar waar ie aansluit op het tegenmes ,
gewoon na een tijd begint te scheuren ,stukken ijzer verliest en lekker je messen de prak in draait.
De eerste maal op urenstand 200 ,geen probleem de dag erop een nieuwe invoerbak geleverd onder garantie, met een kleine wijzing(verbetering?) op de genoemde zwakke plaats.
Nu zijn we ongeveer weer 300 uren later en blijkt dat de zogenaamde verbetering niet voldoende was.
Heb Jozef van Jobeau persoonlijk terug aan de lijn gehad en hem uitgelegd dat het probleem terug is.Neen wij duwen er geen dood hout door en wij duwen geen 15 cm in de invoerbak ...maar mocht niet baten .
Deze keer is't betalen .
Invoerbak kost excl.btw €750, maar krijg hem voor €450 omdat ze weten dat het euvel er nog steeds kan inzitten.
Dus...een setje messen ,tegenmes en een invoerbakkie ...
Dit mocht ook gezegd worden.
- treespotter
- Prinses Irene
http://www.treehugs.nl/forum/viewtopic. ... 768#p28768Pietje wrote: ... en iets degelijker laswerk..?
Haha, heb ik toch geen onzin verkondigd.