Graag even jullie reactie
Graag even jullie reactie
Omdat we met Treehugs graag ook willen blijven groeien, vernieuwen, en met de tijd mee willen gaan, hierbij even jullie mening gevraagd.
Alvast bedankt.
Team Treehugs
Alvast bedankt.
Team Treehugs
Re: Graag even jullie reactie
enige lastige is dat de uitlijning op mijn telefoon niet optimaal is, ik zie dit zeg maar:
http://gyazo.com/c70d15d516ae709664d65e104cb584c5.png
http://gyazo.com/c70d15d516ae709664d65e104cb584c5.png
“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“
- treespotter
- Prinses Irene
Ja sorry hoor, maar dit vind ik echt onzin. Overdag werken wij toch allemaal?
's avonds lekker huggen op de laptop thuis en zien wat jullie allemaal uitgevoerd hebben is toch ook leuk. Reken maar dat ik als klant ontzettend chagrijnig zou zijn wanneer ik 'mijn' boomverzorger continue op zijn mobieltje zou zien zitten kijken. Het valt mij sowieso op dat bellen, sms-sen en het bekijken van social media tijdens werktijd meer prioriteit lijken te hebben dan geconcentreerd te werken. Dat je af en toe de telefoon aanneemt om een klant te woord te staan is één ding. Om van alle vrienden om elk wissewasje "waar ben jij nu?" de telefoon te bedienen slaat echt nergens op.
Dussss, Treehugs op telefoonformaat? In godsnaam, ik hoop het niet.
's avonds lekker huggen op de laptop thuis en zien wat jullie allemaal uitgevoerd hebben is toch ook leuk. Reken maar dat ik als klant ontzettend chagrijnig zou zijn wanneer ik 'mijn' boomverzorger continue op zijn mobieltje zou zien zitten kijken. Het valt mij sowieso op dat bellen, sms-sen en het bekijken van social media tijdens werktijd meer prioriteit lijken te hebben dan geconcentreerd te werken. Dat je af en toe de telefoon aanneemt om een klant te woord te staan is één ding. Om van alle vrienden om elk wissewasje "waar ben jij nu?" de telefoon te bedienen slaat echt nergens op.
ik zit tegenwoordig vaak savonds op de telefoon te interneppen en mailentreespotter wrote:Ja sorry hoor, maar dit vind ik echt onzin. Overdag werken wij toch allemaal?
- treespotter
- Prinses Irene
Op je telefoon... Daar kan ik toch niks aan doen Densmee. 

ja dan heb ik altijd het idee dat de bureaustoel een cm hoger zittreespotter wrote:Op je telefoon... Daar kan ik toch niks aan doen Densmee.

Wolter, je wordt echt oud...

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
Ja Pietje.......dat heb je van mij recent ook al eens gezegd.
Maar ik ben het nu (mede daarom) ouderwets helemaal eens met Wolter , lekker puuuhhhh
Maar ik ben het nu (mede daarom) ouderwets helemaal eens met Wolter , lekker puuuhhhh
- treespotter
- Prinses Irene
Dat hoop ik wel ja. Een jaartje of tachtig zou wel mooi zijn. Of dat gaat lukken met al die mobiele telefoonstraling.Pietje wrote:Wolter, je wordt echt oud...![]()

Gewoon "wat je zegt ben je zelf" retourneren. Ik ben dan ook al in de 40ludovanmil wrote:Ja Pietje.......dat heb je van mij recent ook al eens gezegd.

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
Pietje wrote:Gewoon "wat je zegt ben je zelf" retourneren. Ik ben dan ook al in de 40ludovanmil wrote:Ja Pietje.......dat heb je van mij recent ook al eens gezegd.
Goh....dat had ik niet gedacht !! ik vind je er nog zo jong uitzien