iron horse jonsered
iron horse jonsered
lijkt mij een goede machine om in jonge bossen ,gazons enz te werken, maar ik vind niet direct een dealer .
Als er iemand iets gelijkaardigs kent dat mag ook bekent gemaakt worden, kan ik daarop verder zoeken
thx
http://www.youtube.com/watch?v=lpCFE5Uj ... re=related
Als er iemand iets gelijkaardigs kent dat mag ook bekent gemaakt worden, kan ik daarop verder zoeken
thx
http://www.youtube.com/watch?v=lpCFE5Uj ... re=related
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
Re: iron horse jonsered
echt een kei leuk ding. Heb het absoluut niet nodig, maar zou het evengoed graag met mijn verjaardag krijgen. Alhoewel, toen ik onlangs tijdens een mountainbike tochtje 2 kerels met paarden bomen het bos zag uitslepen tegen een fikse ! helling op, toen had ik veel bewondering voor deze beresterke dieren. Dat is echt heftig werk
En daar hoeft geen Aspen, benzine of iets dergelijks in. Alleen hooi, krachtvoer o.i.d.
Dus......bij nader inzien. Ik kies voor het paard als verjaardagscadeau.

En daar hoeft geen Aspen, benzine of iets dergelijks in. Alleen hooi, krachtvoer o.i.d.
waarschijnlijk te veel , dromen kan geen kwaad-WOUTER- wrote:kost da ?
je vergeet dat die ook moet uitlaten,ludovanmil wrote:echt een kei leuk ding. Heb het absoluut niet nodig, maar zou het evengoed graag met mijn verjaardag krijgen. Alhoewel, toen ik onlangs tijdens een mountainbike tochtje 2 kerels met paarden bomen het bos zag uitslepen tegen een fikse ! helling op, toen had ik veel bewondering voor deze beresterke dieren. Dat is echt heftig werk![]()
en de poep opruimen
en als hij plast moet je je duikuitrusting aan doen
nee stuur paard maar met zint mee , Hij heeft toch wel een poeppiet ?
nee koop dan maar een ripsaw (kijk maar op joeptoep)
the rip gnome

victim of gnomebashing
tjonge jonge wat hollands zeg-WOUTER- wrote:kost da ?
een beetje tree huggert verdiend toch geld als water?
Ik zou het wel weten , ik zit veel in bos
the forestgnome

victim of gnomebashing
Dus binnenkort is er en filmpje van een iron horse in actie bij gnoompje.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
- treespotter
- Prinses Irene
Dat ligt er een beetje aan hoeveel berichten je hebt geplaatst. Ik ben mij niet voor niets suf aan het posten en hoop binnenkort helemaal binnen te lopen.boomgnoom wrote:een beetje tree huggert verdiend toch geld als water?
Leuk ding! Nu nog een bos... 

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
bossen genoeg bij mij ,nu nog het geld
leuk gerief 

daar ging de directie toch voor zorgen als jij met een appeltje optreespotter wrote:Dat ligt er een beetje aan hoeveel berichten je hebt geplaatst. Ik ben mij niet voor niets suf aan het posten en hoop binnenkort helemaal binnen te lopen.boomgnoom wrote:een beetje tree huggert verdiend toch geld als water?
de veranda zat
le gnome

victim of gnomebashing
Ik kan colin niet vinden hoor !!Steven wrote:Colin heeft er 1 wouter!
de Zoekgnoom

victim of gnomebashing
gevonden, rajo in belgie verkoopt deze dingen, wel niet goedkoop (rond de 15000€ voor een machine van 9.5 pk ) voorlopig dus nog niet aan de orde, misschien als het boswerk wat meer zou gaan opbrengen
.

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
nouw nouw voor die prijs heb ik op men hinowa ook nog een schep en een hoog lossysteem en een dieselmoterje ben ik veel meer volgens mij .
laat een oen niet zomaar doen !
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Voor dat geld sluit ik me aan bij Ludo en koop ik liever een paard

- climb fast, move slow -
- treespotter
- Prinses Irene
Maar die zijn weer heel duur aan winterpenen.-WOUTER- wrote:Voor dat geld sluit ik me aan bij Ludo en koop ik liever een paard![]()
![]()

- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
We hebben momenteel hier toch al moeite om al die wortels uit de schoentjes van die jongens van ons iedere avond op te eten......
dus das eigenlijk zoiets als 2 vliegen in een klap

dus das eigenlijk zoiets als 2 vliegen in een klap

- climb fast, move slow -
- treespotter
- Prinses Irene
Pas maar op. Over een paar jaar is de Kerstman hier helemaal ingeburgerd.
'K ben benieuwd of jij ook zo van Sphagnum houdt. Dan denk je met weemoed terug aan die dagen van voor vijf december.
'K ben benieuwd of jij ook zo van Sphagnum houdt. Dan denk je met weemoed terug aan die dagen van voor vijf december.

Kwartiertje laten koken op een laag vuurtje, af en toe roeren. Beetje zout erbij, en dan, als het bijna gaar is, groente sausje erbij. Dan is het nog best te kauwen hoor.treespotter wrote:Pas maar op. Over een paar jaar is de Kerstman hier helemaal ingeburgerd.

De ene dag een takkedag, dan weer een snipperdag.
- treespotter
- Prinses Irene

Ik hou het er toch maar bij dat het een mooie basis is voor kerststukjes.
Niks nieuws aan
dit is het ijzeren rupspaard van een collega waar ik in 2003 op reed. Sneller dan mijn schaduw.
dit is het ijzeren rupspaard van een collega waar ik in 2003 op reed. Sneller dan mijn schaduw.
groet van Tarzan