hot refuelling
Re: hot refuelling
haha ok hebben we toch wat gemeen maar bij mij gaat veiligheid voorop maar je had al begrepen dat het niet erg verstandig is en voorgaande post was een geintje
- JasperLeerling
- Reguliere Bezoeker
Kandidaat Darwin Award? :p
Ach, het is maar goed dat je het nu weet!
Als je niets vraagt, wordt je ook niet wijzer.
Ach, het is maar goed dat je het nu weet!
Als je niets vraagt, wordt je ook niet wijzer.
http://www.faayboomverzorging.nl/#Welkom
-
- Treehugger
tijdens de cursus of ergens in de gebruiksaanwijzing van de machine staat; machine uitzetten alvorens te tanken. De machine starten op ca 3 mtr. afstand van de vulplaats.
Op die manier kan de evt. gemorste vloeistof verdampen en dus ook je voorraad niet aansteken.
Op die manier kan de evt. gemorste vloeistof verdampen en dus ook je voorraad niet aansteken.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
ik weet 1 ding roel als je dit doet bij kim dan ga je volgens mij niet alleen heel snel moeten lopen voor het vuur maar ook nog is voor kim . dat word dan tussen 2 vuren staan
laat een oen niet zomaar doen !
roelce wrote:alles voor de tijdwinst

Enne bigbird nie alle Belgjes zijn zo hoor

na het tanken gelijk even alle tandjes met vijl scherpen, dat is toch fijner met de motor uit....
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
roel komt dan ook van kortbij limburg he dat is toch altijd zowat overgangs gebied hedave1975 wrote:
Enne bigbird nie alle Belgjes zijn zo hoor

Grote 20 liter tank op de rug met slangen aangesloten, hoef je maar 1 keer per dag te tanken...roelce wrote:alles voor de tijdwinst

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
of als je het camelbag principe pakt dan hoef je gewoon gans de week niet te tanken met die 20 liter kan op je rugRuud.H wrote:Grote 20 liter tank op de rug met slangen aangesloten, hoef je maar 1 keer per dag te tanken...roelce wrote:alles voor de tijdwinst
Kim was heel zeker niet daar toen dat allemaal gebeurde. Als je dat in de zomer doet met een tank die even in de zon gestaan heeft is het gegarandeerd BBQ... En soms zie je dan nog een sigaret in die smoel en van die dingen...boomverzorgingbruno wrote:ik weet 1 ding roel als je dit doet bij kim dan ga je volgens mij niet alleen heel snel moeten lopen voor het vuur maar ook nog is voor kim . dat word dan tussen 2 vuren staan
best niet doen dus roel!!!
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
beetje het principe van de pellenc maar dan met benzine... hehehe...boomverzorgingbruno wrote:of als je het camelbag principe pakt dan hoef je gewoon gans de week niet te tanken met die 20 liter kan op je rugRuud.H wrote:Grote 20 liter tank op de rug met slangen aangesloten, hoef je maar 1 keer per dag te tanken...roelce wrote:alles voor de tijdwinst
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
en als hij niet snel genoeg werkt een gaatje er in schieten met de big shot en dan en vonkje en up he goKIMME wrote:
beetje het principe van de pellenc maar dan met benzine... hehehe...
roel ik denk dat het het beste is als je benzine en aspen
laat voor wat ze zijn en overschakeld op
atoomenergie
bijkomend voor deel is dat je geen gewichtheffen meer hoeft te doen
vanwege al het lood tegen de straling.
ander voordeel is dat je partner je altijd kan vinden in het donker
nog een voordeel als je van plan bent uit de boom te vallen hoeft er alleen
nog maar een gat dicht gegooid te worden .
nog een voordeel ( ja het houd niet op)
iedereen kan zien welke bomen jij hebt gedaan ; geen een leeft nog !!!!
the nucliar gnome

laat voor wat ze zijn en overschakeld op
atoomenergie
bijkomend voor deel is dat je geen gewichtheffen meer hoeft te doen
vanwege al het lood tegen de straling.
ander voordeel is dat je partner je altijd kan vinden in het donker
nog een voordeel als je van plan bent uit de boom te vallen hoeft er alleen
nog maar een gat dicht gegooid te worden .
nog een voordeel ( ja het houd niet op)
iedereen kan zien welke bomen jij hebt gedaan ; geen een leeft nog !!!!
the nucliar gnome

victim of gnomebashing
Dat zal niet meevallen als je in de hoogwerker staat. Heb nl . het tankje altijd bij me in de bak, en die bak is echt niet drie meter lang!enricovanwees wrote:tijdens de cursus of ergens in de gebruiksaanwijzing van de machine staat; machine uitzetten alvorens te tanken. De machine starten op ca 3 mtr. afstand van de vulplaats.

Of ik moet overboord springen en dan aan m´n valbeveiliging gaan hangen, en daar aftanken

De ene dag een takkedag, dan weer een snipperdag.
Freerk wrote:enricovanwees wrote:tijdens de cursus of ergens in de gebruiksaanwijzing van de machine staat; machine uitzetten alvorens te tanken. De machine starten op ca 3 mtr. afstand van de vulplaats.
Dat zal niet meevallen als je in de hoogwerker staat. Heb nl . het tankje altijd bij me in de bak, en die bak is echt niet drie meter lang!![]()
Of ik moet overboord springen en dan aan m´n valbeveiliging gaan hangen, en daar aftanken
idd of een loopplankje bevestingen lol
STIHL timbersports hope to get like jason
Precies. Niet te korte lontjes, jongens! Hij ziet het licht heus nog wel. Want waar rook is...Thijs wrote:brand die jongen nou niet zo af
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.

Nou is hier meestal zo dat waar rook is, is patrick.
- wes houtboer
- " De Flik "
Wie had hier wat te vertellen over Limburgers??????

salutantibus et vade scandens
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
maaaaaaaar jij beeeeeeeeeent eeeeeen holaaaaaandse liiiiiiiimbuuuurgeeeeeer
snap je het nu

snap je het nu

roelce wrote:Hoeveel tijd sparen jullie zo uit?Freerk wrote:enricovanwees wrote:tijdens de cursus of ergens in de gebruiksaanwijzing van de machine staat; machine uitzetten alvorens te tanken. De machine starten op ca 3 mtr. afstand van de vulplaats.
Dat zal niet meevallen als je in de hoogwerker staat. Heb nl . het tankje altijd bij me in de bak, en die bak is echt niet drie meter lang!![]()
Waarom denkt niemand eens goed na?
Het is lachen als iemand zijn motor laat draaien tijdens tanken, maar vonken en of vuur in een klein korfje op x meter hoogte is vast ook lol?
![]()
idd of een loopplankje bevestingen lol
Take care, there's not much spare!
-
- Nieuw
maarre als je t goed bekijkt is het alleen maar beter om je motor niet uit te zetten, starterkoord slijt niet, combischakelaar slijt niet, tijdswinst omdat je sneller weer gaat zagen.
dus alleen maar voordelen
ehm maar nou wil ik wel even het verschil tussen een hollandse limburger en een belgische limbo weten??? wie kan het mij vertellen....
@steven, nee niet iedere bosbouwer/treetopper is zo...
dus alleen maar voordelen

ehm maar nou wil ik wel even het verschil tussen een hollandse limburger en een belgische limbo weten??? wie kan het mij vertellen....
@steven, nee niet iedere bosbouwer/treetopper is zo...
ken dat niet dan....