haakse bijtel 020
- treespotter
- Prinses Irene
Re: haakse bijtel 020
Goed plan. Dat waren die commies in de tijd van de koude oorlog toch al van plan
En daarmee gaat het voordeel van Wolter (meer hout per beitel) weer helemaal verloren. Want "meer hout per beitel" x "minder beitels per seconde" komt op ongeveer dezelfde zaagsnelheid neer.Harrie wrote:Pietje, hoe meer hout je wegschraapt hoe langzamer de ketting draait.
Nee hoor, je krijgt me nog niet om!

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
ben ook met die haakse kettingen begonnen en ben er wel tevreden over, zaagt echt wel vlotter (de discussie "waarom dit zo is" wil ik hier met NIEMAND aangaan
)
hoewel ik ze toch liever in de hoogwerker gebruik als met een klimgordel aan m'n kont, dus heb ik gewoon 1 van de 3 200t's voorzien van een haakse ketting

hoewel ik ze toch liever in de hoogwerker gebruik als met een klimgordel aan m'n kont, dus heb ik gewoon 1 van de 3 200t's voorzien van een haakse ketting
-
- Nieuw
ja hallo,
australie of NZ is allemaal aan de andere kant van t water. een pleuris eind roeien of vliegen.
australie of NZ is allemaal aan de andere kant van t water. een pleuris eind roeien of vliegen.
ken dat niet dan....