http://www.telegraaf.nl/binnenland/1131 ... oom__.html
:loltreespotter wrote:NI-CO NI-CO, Nicootjuuu.
"Nico was in een tuin aan het werk".
Volgens mij was Nico helemaal niet in die tuin aan het werk. Volgens mij was Nico voor één van die nieuwbouwtuintjes aan het werk. Als dat echt zo is dan heeft Nico daar echt niet lang genoeg gezeten. Veel mensen reageren wanneer ik wel eens een kat uit een boom aan het redden ben met. "Ik ben nog nooit een dooie kat in een boom tegengekomen".
Nico had daar met deze mooie heldere nachten best nog vijf dagen mogen blijven zitten miauwen.![]()
![]()
ivo wrote:Ja ja dames en heren ..... Jullie raden nooit wie mijn collega' s zagen daags erna in z'n zelfde NO 1 truitje als waar hij mee in de krant stond én in dezelfde boom...... ( wij werken namelijk veel in deze regio en het tuintje kwam ons zéér bekend voor ...dus gingen ze even kijken ,je weet het maar nooit!)
ONS ALLER NICO!!!!!!
Kennelijk behept met een verstandelijke beperking, want hij heeft dezelfde boom op dezelfde manier gewoon effe af 'gesnoeid'![]()
Helaas is er alleen een wat onduidelijk fotootje met een mobiel gemaakt ,dus eigenlijk niet het posten waard helaas . Maar neem van mij aan dat het h'm was!!