Gestolen en gevonden
- treespotter
- Prinses Irene
Gestolen en gevonden
Ik heb een nieuw topic gestart in "In den Oude Beuk".
Het lijkt mij een zinvolle bijdrage om zoveel mogelijk ogen op marktplaats te richtten wanneer er iets bij ons is verdwenen.
Het staat weer in den oude beuk omdat dit onderdeel niet zichtbaar is voor niet leden van Treehugs.
Laten wij hopen dat hierdoor af en toe een zaagje, bladblazer of bus teruggevonden gaat worden.
Het lijkt mij een zinvolle bijdrage om zoveel mogelijk ogen op marktplaats te richtten wanneer er iets bij ons is verdwenen.
Het staat weer in den oude beuk omdat dit onderdeel niet zichtbaar is voor niet leden van Treehugs.
Laten wij hopen dat hierdoor af en toe een zaagje, bladblazer of bus teruggevonden gaat worden.
-
- Niet meer nieuw
- wes houtboer
- " De Flik "
Re: Gestolen en gevonden
Goed idee Wolter, misschien dat ik er ook nog wat ik kan betekenen.
salutantibus et vade scandens
Om hier misschien te starten? http://www.2dehands.be/listuser/1704563/?p=all
Lijkt me al verdacht dat een aanbieder zo veel motorzagen zo weinig gebruikte...
Lijkt me al verdacht dat een aanbieder zo veel motorzagen zo weinig gebruikte...
- treespotter
- Prinses Irene
Verdacht misschien wel, maar daar zit niks van mij bij.
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
wes houtboer wrote:Goed idee Wolter, misschien dat ik er ook nog wat ik kan betekenen.

Goed Wes !!!!
Maar als wij iets gaan terughalen, ( ik doe ook mee), zal het wat mij betreft, op 'onze' manier zijn. Als dat allemaal maar niet weer volgens 'de boekjes' moet( in dit geval van de plisie

Zoals ik vaker heb gezegd; een vriendelijk woord vermag veel, maar met een virendelijk woord en een pistool bereik je meer.
Waarbij dat psitool dan niet te letterlijk moet worden genomen......een stukje hout een lopende kettingzaag.....er leiden veel wegen naar Rome

Als we iets tegen komen helpen wij ook mee, we houden de oren en ogen open.
P.s. Ludo ik heb een spelfout voor je ontdekt
Zoals ik vaker heb gezegd; een vriendelijk woord vermag veel, maar met een virendelijk woord en een pistool bereik je meer.
Je hebt het niet van mij he.
P.s. Ludo ik heb een spelfout voor je ontdekt

Je hebt het niet van mij he.
als ik dat bovenste blaadje nou eens was, wat een uitzicht had ik dan
De busjes van de bouwvakkers worden ook niet vergeten geloof ik......Peterke wrote:Om hier misschien te starten? http://www.2dehands.be/listuser/1704563/?p=all

- wes houtboer
- " De Flik "
ludovanmil wrote:wes houtboer wrote:Goed idee Wolter, misschien dat ik er ook nog wat ik kan betekenen.![]()
Goed Wes !!!!
Maar als wij iets gaan terughalen, ( ik doe ook mee), zal het wat mij betreft, op 'onze' manier zijn. Als dat allemaal maar niet weer volgens 'de boekjes' moet( in dit geval van de plisie)
Waarbij dat psitool dan niet te letterlijk moet worden genomen......een stukje hout een lopende kettingzaag.....er leiden veel wegen naar Rome

salutantibus et vade scandens
- treespotter
- Prinses Irene
Ik denk toch dat het, in verband met toekomstige carrièremogelijkheden voor jou, beter is dat jij thuis blijft Wes. 

- ludovanmil
- Diehard Treehugger

ja, maar Wolter, misschien heeft Wes wel andere carriereplannen ?

ik zeg maar zo....je kan op heeeeeeeeeeeeeeel veel manieren je geld verdienen nietwaar !? Incassobedrijfje ???
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
He Wolter,
ik lees nergens dat Wes er al van op de hoogte is dat hij bij de LB deel uit maakt van een team 'Krasse knarren' die als team de boom in gaan !
Hij vraagt zich nu dan af wie zijn teamgenoten zijn....dat zijn dus;
Wolter (workclimb) Nanno ( rescue) Ik, (zie de gek- speedclimb of foodlocken) en Wesley ( je kan kiezen tussen foodlocken , speedclimb of lintje gooien)
Leuk hè WES DAT JE MAG MEEDOEN !
ik lees nergens dat Wes er al van op de hoogte is dat hij bij de LB deel uit maakt van een team 'Krasse knarren' die als team de boom in gaan !
Hij vraagt zich nu dan af wie zijn teamgenoten zijn....dat zijn dus;
Wolter (workclimb) Nanno ( rescue) Ik, (zie de gek- speedclimb of foodlocken) en Wesley ( je kan kiezen tussen foodlocken , speedclimb of lintje gooien)
Leuk hè WES DAT JE MAG MEEDOEN !

- treespotter
- Prinses Irene
En ook zo lief van ons dat hij in 'ons' team mag zitten.ludovanmil wrote:Leuk hè WES DAT JE MAG MEEDOEN !