Liefst voor het snoeien, mss kan je nog zo nog wat van de bomen redden, voor die man is het mss al te laativo wrote:Voor een reddingsactie of voor het snoeien?????![]()

Liefst voor het snoeien, mss kan je nog zo nog wat van de bomen redden, voor die man is het mss al te laativo wrote:Voor een reddingsactie of voor het snoeien?????![]()
Like!joepiedubbelloepie wrote:Anti reclame = ook reclame
Altijd maar lullen wat een ander fout doet, bah.
Ga uit van je eigen kracht, en doe daar je voordeel mee.
Dit soort prutsers werkt alleen maar in je voordeel
En als jullie het hier over een getroffen vakgroep hebben, dan wordt het volgens mij eens goed tijd dat je jezelf ook profileerd als boomverzorgende zzp ondernemer, en niet als loonslaaf, of klimkonijn voor derden.( maar misschien is dit iets voor een nieuwe topic)
boomwerk bilthoven wrote:lijkt me grappig een collectief pispaaltje
Toch heeft 'ie een punt; het is lastig....honda_power wrote:als ik al dakdekkers zie,zie ik die nooit gezekerd
zelfs een keer bij een stijgerbouwer geweest die gebruikte geen valbeveiling want dat is toch alleen maar lastig
honda_power wrote:als ik al dakdekkers zie,zie ik die nooit gezekerd
zelfs een keer bij een stijgerbouwer geweest die gebruikte geen valbeveiling want dat is toch alleen maar lastig
Nouje het erover hebt , 2 weken geleden in Eindhoven iemand op het dak bezig gezien met leistenen te vervangen op een oud klooster oid, netjes vast aan de ankerpunten op het dak en ook zn emmertje met stenen hing aan een touwtje.treespotter wrote:Dat heeft alles te maken met het mentaliteitsverschil in de verschillende beroepsgroepen. Bij de ene groep duurt het langer voordat veiligheid een issue wordt.
Ik moet de eerste dakdekker nog tegenkomen die ik daarboven zie zitten met een valbeveiliging. Natuurlijk, filmpjes van hoe het wel moet zijn er altijd.
Maar ook hier zit er natuurlijk verschil tussen de 'Nico's' en de goedbedoelende pro's.
boomverzorgingbruno wrote:dat kan ik beamen vroeg bij stageco deden wij weinig of geen bescherming aan omdat ze ook niet voor handen was . nu krijg je een berisping als je ze niet gebruikt dat is een goede evolutie .