jij gebruikt zeker synthetische kettingoliebob de bosbouwer wrote:mijn snoeizaag loopt niet![]()
moet m bijna altijd dragen

jij gebruikt zeker synthetische kettingoliebob de bosbouwer wrote:mijn snoeizaag loopt niet![]()
moet m bijna altijd dragen
boomverzorgingbruno wrote:jij gebruikt zeker synthetische kettingoliebob de bosbouwer wrote:mijn snoeizaag loopt niet![]()
moet m bijna altijd dragenals je bio olie neemt dan loopt je zaag zelf naar de bus hoor
Steven wrote:BOEIEND!!
ah haa....dan heb ik wel belglangstelling voor jouw makita Bruno. Mits ie niet dooe jou is afgerachtboomverzorgingbruno wrote:het komt toch nog goed voor ons wolter .
begin stilaan te denken om de buc 250 te verkopen en te sparen voor de husqvarna . zou hem eens graag een weekje kunnen meenemen in men bus maar men is zo gierig met die demo modellen .
ludovanmil wrote:belglangstelling
ludo hij is nog in een top conditie maar je zal toch moeten wachten tot volgend jaar als husqvarna op de proppen komt met hun versie .ludovanmil wrote:ah haa....dan heb ik wel belglangstelling voor jouw makita Bruno. Mits ie niet dooe jou is afgerachtboomverzorgingbruno wrote:het komt toch nog goed voor ons wolter .
begin stilaan te denken om de buc 250 te verkopen en te sparen voor de husqvarna . zou hem eens graag een weekje kunnen meenemen in men bus maar men is zo gierig met die demo modellen .
Inderdaad, je kan beter even wachtenboomverzorgingbruno wrote:ludo hij is nog in een top conditie maar je zal toch moeten wachten tot volgend jaar als husqvarna op de proppen komt met hun versie .
ssssst steven er moet altijd een markt blijven voor de oude machinesSteven wrote:denk maar niet eens aan makita....go for the husqy!
eat your heart out evil worldludovanmil wrote:![]()
wat is dat nu voor verkooplol ??? of zijn het weer doorgeslagen opinies van verstokte, en verkokerde merkenfreaks, in dit geval van de oranje machines.
Ik vermoed dat jullie alleen hangen aan een merk, (mogelijk gedreven door financieel gewin... provisie o.i.d.) niet aan bewezen kwaliteit, want de door jullie zo bejubelde machinebouwer heeft nog geen ervaring opgebouwd met een accumachine !!! en Makita wel. De groeten.
Dat zal wel meevallen Ludo. Huqvarna kan wat dat betreft waarschijnlijk aardig leunen op moederbedrijf Electrolux.ludovanmil wrote:de door jullie zo bejubelde machinebouwer heeft nog geen ervaring opgebouwd met een accumachine !!! en Makita wel. De groeten.
Nou Ludo, ik neig toch ook erg naar dit oranje merk met de hoofdletter H, na de introductie van de laatste stihl tophandle zaagludovanmil wrote:![]()
wat is dat nu voor verkooplol ??? of zijn het weer doorgeslagen opinies van verstokte, en verkokerde merkenfreaks, in dit geval van de oranje machines.
Ik vermoed dat jullie alleen hangen aan een merk, (mogelijk gedreven door financieel gewin... provisie o.i.d.) niet aan bewezen kwaliteit, want de door jullie zo bejubelde machinebouwer heeft nog geen ervaring opgebouwd met een accumachine !!! en Makita wel. De groeten.
bob de bosbouwer wrote:nee steven geen km teller.....
is iemand in nederland die bij stihl werkt die een programmatje daarvoor heeft op zn laptop. daarin vul je het toerental in met de ketting soort en het aantal tanden/groeven op het kettingtandwiel en daar komt een snelheid uit.
ik weet wel de hotsaws waar ik trainingen mee gaf die draaiden tegen de 300kmh.
@roelce: de hotsaw heeft een 63 pk en de ketting draait rond de 300kmh.
een normale ms 660 draait er zeker richting de 180/200kmh. de kettingsnelheid wordt bepaald door het toerental van de motor en het aandrijfwiel. en niet door pk's.
beste hier onder zal ik nog even een post herhalen en dan kan jij zelf met een klein beetje simpele wiskunde uitrekenen hoe snel een ketting draait3sw wrote:bob de bosbouwer wrote:nee steven geen km teller.....
is iemand in nederland die bij stihl werkt die een programmatje daarvoor heeft op zn laptop. daarin vul je het toerental in met de ketting soort en het aantal tanden/groeven op het kettingtandwiel en daar komt een snelheid uit.
ik weet wel de hotsaws waar ik trainingen mee gaf die draaiden tegen de 300kmh.
@roelce: de hotsaw heeft een 63 pk en de ketting draait rond de 300kmh.
een normale ms 660 draait er zeker richting de 180/200kmh. de kettingsnelheid wordt bepaald door het toerental van de motor en het aandrijfwiel. en niet door pk's.
Heb je van deze persoon toevallig geen contactgegevens? Of eventueel een idee waar ik het programmatje kan vinden??
Alvast bedankt