wes
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
wes
zo pas is onze flik wes vader geworden van een dochter.
En bij deze dus proficiat voor de gelukkige ouders
En bij deze dus proficiat voor de gelukkige ouders
laat een oen niet zomaar doen !
Re: wes
De kleine Isabel zal vast gaan genieten van onze Wes als papa.
ha Wes gefeliciteerd , heb je al een klimgordel bij safety green besteld
the kinder gnome

the kinder gnome

victim of gnomebashing
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
Goed nieuws !
proficiat met je dochter. geniet van de kleine.
Hopelijk is alles goed met moeder en kind ( jij red je toch wel....
)

Hopelijk is alles goed met moeder en kind ( jij red je toch wel....

Wes en vrouw natuurlijk ook gefeliciteerd met de nu nog kleine Isabel.
Carnaval zal bij jullie vanaf nu ieder jaar een heel ander gevoel geven denk ik.
Gieniet van alles wat komen gaat, voor je het weet is ze straks al weer groot
Carnaval zal bij jullie vanaf nu ieder jaar een heel ander gevoel geven denk ik.
Gieniet van alles wat komen gaat, voor je het weet is ze straks al weer groot

als ik dat bovenste blaadje nou eens was, wat een uitzicht had ik dan

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene
En met een foto van de kleine spruit op FB.
Wat een bos haar voor die kleine meid.

-
- Treehugger
Gefeliciteerd ze is geboren, dat je nu nog veel knuffelen, verschonen, etc, mag in je vakantie en ook daarna natuurlijk.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
- wes houtboer
- " De Flik "
Allemaal heel hartelijk dank voor de felicitaties en de hartverwarmende teksten.
Onze dochter Isabel is zondag 19-02 om 17.12 uur geboren. Ze woog 3035 gr en was 51 cm lang.
De bos haren was inderdaad voor ons ook een verrassing. Ik zal proberen een foto te knippen vanaf Facebook naar hier.
Moeder en dochter maken het prima en pappa moet niet zeuren!
Ps: lijkt me logisch dat ze eerder kan klimmen dan lopen!!!!!!
Onze dochter Isabel is zondag 19-02 om 17.12 uur geboren. Ze woog 3035 gr en was 51 cm lang.
De bos haren was inderdaad voor ons ook een verrassing. Ik zal proberen een foto te knippen vanaf Facebook naar hier.
Moeder en dochter maken het prima en pappa moet niet zeuren!

Ps: lijkt me logisch dat ze eerder kan klimmen dan lopen!!!!!!

salutantibus et vade scandens
- treespotter
- Prinses Irene
Tuurlijk wel. Hoort er gewoon bij.wes houtboer wrote:en pappa moet niet zeuren!
![]()
- wes houtboer
- " De Flik "
Ok, ik zou wel iets meer willen slapen!!!!!!!!!!treespotter wrote:Tuurlijk wel. Hoort er gewoon bij.wes houtboer wrote:en pappa moet niet zeuren!
![]()
Maar dat komt ook wel weer goed!!!!
Keep dreaming Wes, de eerste (pak 'em beet ) 20 jaar kun je dat wel vergeten:wes houtboer wrote:
Ok, ik zou wel iets meer willen slapen!!!!!!!!!!
de eerste tijd steeds weer die nachtvoeding en luiers verschonen midden in de nacht. Denk je dat je er af bent, zijn ze regelmatig ziek, en kun je er snachts uit om het bed te verschonen wat onder de ..... zit. Dan komt de periode dat ze niet kunnen slapen omdat ze zich zenuwachtig maken over de peuterschool, kleuterschool, en tenslotte de basisschool. Sinterklaas, kerst en verjaardagen zorgen ook nog wel eens voor slapeloze nachten.
Mochten ze dan eindelijk in de pubertijd komen, dan is het hek van de dam: staan er constant van die snotneuzen van jongens aan de bel of ze je dochter mee mogen nemen op een avondje uit. Je kunt ze 100 keer zegen dat ze op tijd thuis moet zijn, maar je ligt om drie uur nog wakker om te luisteren of de voordeur al open gaat.
Tegen de tijd dat je denkt dat ze wat verstandiger word, haalt ze haar rijbewijs. Lig je weer hele nachten wakker om dat je je zorgen maakt over haar rijgedrag....
Kinderen........ik wil er niet meer zonder, hahaha
gefeliciteerd Wes, en dat er nog heel veel nachten met slaap mogen volgen

De ene dag een takkedag, dan weer een snipperdag.
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
wes houtboer wrote:Ok, ik zou wel iets meer willen slapen!!!!!!!!!!treespotter wrote:Tuurlijk wel. Hoort er gewoon bij.wes houtboer wrote:en pappa moet niet zeuren!
![]()

en dat zegt een politieman met onregelmatige diensten...???
oohh....wacht ff, of doe je die diensten naast de nachtdiensten thuis ?

- wes houtboer
- " De Flik "
Freerk wrote:Keep dreaming Wes, de eerste (pak 'em beet ) 20 jaar kun je dat wel vergeten:wes houtboer wrote:
Ok, ik zou wel iets meer willen slapen!!!!!!!!!!
de eerste tijd steeds weer die nachtvoeding en luiers verschonen midden in de nacht. Denk je dat je er af bent, zijn ze regelmatig ziek, en kun je er snachts uit om het bed te verschonen wat onder de ..... zit. Dan komt de periode dat ze niet kunnen slapen omdat ze zich zenuwachtig maken over de peuterschool, kleuterschool, en tenslotte de basisschool. Sinterklaas, kerst en verjaardagen zorgen ook nog wel eens voor slapeloze nachten.
Mochten ze dan eindelijk in de pubertijd komen, dan is het hek van de dam: staan er constant van die snotneuzen van jongens aan de bel of ze je dochter mee mogen nemen op een avondje uit. Je kunt ze 100 keer zegen dat ze op tijd thuis moet zijn, maar je ligt om drie uur nog wakker om te luisteren of de voordeur al open gaat.
Tegen de tijd dat je denkt dat ze wat verstandiger word, haalt ze haar rijbewijs. Lig je weer hele nachten wakker om dat je je zorgen maakt over haar rijgedrag....
Kinderen........ik wil er niet meer zonder, hahaha
gefeliciteerd Wes, en dat er nog heel veel nachten met slaap mogen volgen