Ik wou ze bij safty green meenemen 3 weken terug.
De ruitjes op de zijkant leken me wel handig voor als het warm werd,
maar ze hadden ze niet in mijn maat
Heb dus maar gewoon de meindl waldlauffer meegenomen.
Ze voelde wel erg stug aan de lowa's.
als ik dat bovenste blaadje nou eens was, wat een uitzicht had ik dan
Heb net de lowa tibet pro gtx, prima klimschoen maar helaas geen stalen neus en zaagbescherming. En zocht dan nu een goede klim en zaagschoen, heb een paar haix protectors en haix extreme staan maar beide vind ik ze te stijf voor klimwerk.
Weet iemand die bij Meindl airstreams na 5maanden al water in de schoenen kreeg, niet in de boomverzorging maar in de bosbouw daar waar de omstandigheden altijd heel wat minder gunstig zijn.
Als lowa zelf al zegt van zijn schoenen dat ze een "stijve basis " hebben , dan zal je er best comfortabel in staan met klimsporen. Voor al het andere werk ( takken slepen,klimmen) zijn ze dan gauw te stijf denk ik.
Voor grondwerk vind ik het niet erg om een stijve schoen aan te hebben,
@ dennis, Mijn Lowa tibet pro gtx zijn ook 2jaar oud maar wanneer er bijna geen zool meer onder is is het tijd voor vernieuwing , maar ze zijn ook nog steeds perfect droog.
ivo wrote:Als lowa zelf al zegt van zijn schoenen dat ze een "stijve basis " hebben , dan zal je er best comfortabel in staan met klimsporen. Voor al het andere werk ( takken slepen,klimmen) zijn ze dan gauw te stijf denk ik.
Maar ivo, ga jij dan schoenen wisselen na het klimmen
ivo wrote:Als lowa zelf al zegt van zijn schoenen dat ze een "stijve basis " hebben , dan zal je er best comfortabel in staan met klimsporen. Voor al het andere werk ( takken slepen,klimmen) zijn ze dan gauw te stijf denk ik.
Maar ivo, ga jij dan schoenen wisselen na het klimmen
dennis wrote:scheelt honden poep pulken" of werken jullie nooit in de berm?
Haha. Tot die conclusie kom ik ook iedere keer wanneer er een nieuw setje aan de voeten zit. Er zit alleen helaas echt wel een eind aan de levensduur van een setje goede schoenen en tegen de tijd dat ze strontproof zijn is het "goede" er echt wel af.