zaterdagwerk gezocht
Moderator: geert7
zaterdagwerk gezocht
hallo mede huggers,
ik ben op zoek naar bomenwerk voor op de zaterdag het kan met factuur heb een fulltime baan maar we hebben weinig tot geen bomenwerk en ben bezig met de opleiding voor etw uurloon in overleg.
klimspullen en evt motorzagen heb ik zelf.
graag een pm bij intresse
mvg
raphael mobach
ik ben op zoek naar bomenwerk voor op de zaterdag het kan met factuur heb een fulltime baan maar we hebben weinig tot geen bomenwerk en ben bezig met de opleiding voor etw uurloon in overleg.
klimspullen en evt motorzagen heb ik zelf.
graag een pm bij intresse
mvg
raphael mobach
Re: zaterdagwerk gezocht
En voor ma,di,wo,do en vrijdag kun je bij mij terecht 

ik klim liever ... dan werken
- treespotter
- Prinses Irene
Zaterdag?
Op zaterdag als in het weekeind.
Die ene van de twee vrije dagen van de week die een hardwerkende boomverzorger gebruikt om weer op adem te komen?
Nee, sorry. Dan ben ik meestal vrij.
Die ene van de twee vrije dagen van de week die een hardwerkende boomverzorger gebruikt om weer op adem te komen?
Helemaal mee eens.treespotter wrote:Zaterdag?
vrij? als in niet werken?.... dat doe je maar in je eigen tijd 

Je hoeft geen eikel te zijn om in een boom te hangen...
ik wil gewoon meer ervaring opdoen in de boomverzorging, krijg wel de kans om een etw opleiding te doen maar bomenwerk hebben ze niet wat ik dan wel raar vindt.
- treespotter
- Prinses Irene
Huh? Bij welk bedrijf werk jij dan. Een bedrijf dat mee wil dingen met grote bestekken en niet mee kan doen omdat er geen ETWers in het bedrijf zitten?bigbird wrote:ik wil gewoon meer ervaring opdoen in de boomverzorging, krijg wel de kans om een etw opleiding te doen maar bomenwerk hebben ze niet wat ik dan wel raar vindt.
growepa meschien?
http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
Wat als er toch een schepper is?!
nee donker in tiel werk ik
-
- Treehugger
oh wees dan maar niet bang, als je etw hebt komt t vast wel goed.
Andere donker lokaties doen dagelijks bomenwerk, dus verhuizen
kan ook een oplossing zijn.
Andere donker lokaties doen dagelijks bomenwerk, dus verhuizen
kan ook een oplossing zijn.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
ik heb het al over verhuizen gehad maar, bij donker zijn ze niet zo van verhuizen en dergelijke elke vesteging is een bedrijf opzich dus bij verhuizing zou ik weer moeten solliciteren
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
treespotter wrote:Zaterdag?

agree !
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
misschien toch eens praten met de baas bigbird ....?bigbird wrote:ik heb het al over verhuizen gehad maar, bij donker zijn ze niet zo van verhuizen en dergelijke elke vesteging is een bedrijf opzich dus bij verhuizing zou ik weer moeten solliciteren
bazen zijn vaak gevoelig voor €€€

En als je onderdelen of het examen niet haalt kost dat weer veul geld

Een opleiding zonder werkervaring (-plaats) is als een kip zonder kop; je kan hem wel opeten, maar veel leven zit er niet in.
succes
heb al heel wat gepraat maar maandag fuctionerings gesprek zal ik het weer aankaarten en nu nog het mooiste mag ik deze hele zomer op de maaier gaan zitten zal het echt wel goed komen met de ervaring klim zelf wel in het weekend en lees veel in vakliteratuur maar in het werk leer je het meest en het geen wat je echt nodig hebt.. ervaring
Bij klimwerk toch altijd met twee man zijn, hoe doe je dat dan bij jou bedrijf eventueel. 

bij veel bedrijven is "met twee man" zijn niet het zelfde als met twee klimmers naar de klus.
of als dat al wel gebeurd dan gaat er maar 1 klim set mee.
quote "De baas" Weet je wel niet wat dat allemaal kost. En als er eentje in de boom hangt heeft de ander toch geen klim materiaal nodig, die is aan het opruimen.
quote "De baas" Weet je wel niet wat dat allemaal kost. En als er eentje in de boom hangt heeft de ander toch geen klim materiaal nodig, die is aan het opruimen.
- JasperLeerling
- Reguliere Bezoeker
Klinkt alsof je uit ervaring spreekt :pBouke wrote:bij veel bedrijven is "met twee man" zijn niet het zelfde als met twee klimmers naar de klus.
http://www.faayboomverzorging.nl/#Welkom
-
- Treehugger