Bomenknuffelaar/Bomenfluisteraar gezocht
Moderator: geert7
Bomenknuffelaar/Bomenfluisteraar gezocht
Hallo allemaal.
Ik ben op zeer korte termijn, morgenochtend, op zoek naar een bomenfluisteraar of bomenknuffelaar uit Noord-Holland.
Ben jij of ken jij iemand die dit doet en zou je mee willen werken aan een kort televisie item voor RTV N-H. Mail dan naar zuks@rtvnh.nl of bel naar 020-8505206 of 020-8505208
Dank!
Groet.
Ik ben op zeer korte termijn, morgenochtend, op zoek naar een bomenfluisteraar of bomenknuffelaar uit Noord-Holland.
Ben jij of ken jij iemand die dit doet en zou je mee willen werken aan een kort televisie item voor RTV N-H. Mail dan naar zuks@rtvnh.nl of bel naar 020-8505206 of 020-8505208
Dank!
Groet.
- treespotter
- Prinses Irene
Re: Bomenknuffelaar/Bomenfluisteraar gezocht
Hallo Jantien,
Zou jij de vraag nader kunnen verklaren?
Treehugs en Treehuggers zijn hier meer geuzennamen. Eigenlijk alle 'leden' hier zijn recht door zee boomverzorgers. Boomverzorgers die allemaal wel eens een boom knuffelen, maar doen dat eigenlijk alleen maar wanneer wij in de kroon van de boom een misstap of uitglijder maken.
Ik geloof niet dat je hier aan het juiste adres bent voor een ware boomfluisteraar.
Treehugs en Treehuggers zijn hier meer geuzennamen. Eigenlijk alle 'leden' hier zijn recht door zee boomverzorgers. Boomverzorgers die allemaal wel eens een boom knuffelen, maar doen dat eigenlijk alleen maar wanneer wij in de kroon van de boom een misstap of uitglijder maken.
Ik geloof niet dat je hier aan het juiste adres bent voor een ware boomfluisteraar.
Ik denk dat Jantien via via "hier" best wel eens beet kan hebben
ik klim liever ... dan werken
Hey, prinsesje, heb jij morgen geen tijdtreespotter wrote:Hallo Jantien,

- treespotter
- Prinses Irene
Hà, echt niet.
Komende zaterdag moet ik een beuk kandelaberen (o nee, dat heet volgens mij na de afgelopen themadag kandelaren). Ik geloof niet dat dat onder het kopje boomknuffelen valt.
Komende zaterdag moet ik een beuk kandelaberen (o nee, dat heet volgens mij na de afgelopen themadag kandelaren). Ik geloof niet dat dat onder het kopje boomknuffelen valt.

Ik had al zoiets gehoord. Is dat voor de rioleringswerkzaamheden in De Bilt?
-
- Niet meer nieuw
effe off topic
Met of zonder vergunning?
flora en fauna checklist?

Met natuurlijk.joepiedubbelloepie wrote:effe off topic
Flora: Check, ja er staat een boom.
Fauna: Check, Ja er is een boomverzorger gespot in zijn natuurlijke habitat.
Niet verstoren die locatie. anders komt de boomverzorger zonder voedsel, vrouwtje en woonruimte te zitten.

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
- treespotter
- Prinses Irene
Uitstel van executie. De werkzaamheden zijn een jaar uitgesteld.
Er zit een d(r)uif te broeden.
Er zit een d(r)uif te broeden.

Mooi, dan kun je nog net even naar Jantien.
Jantien?
Weg..... Hebben we iets verkeerds gezegd..?
Jantien?
Weg..... Hebben we iets verkeerds gezegd..?

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
-
- Niet meer nieuw