Wordt alles beschreven, of zijn jullie gestopt met vellen en snoeien.
ben benieuwd hoe men er in den lande mee omgaat?

vraag me af waar hij ze terug gehangen heeft na dat hij de boom geveld heeftludovanmil wrote:![]()
![]()
en die 30 vleermuizen bleven keurig wachten tot hun kastje klaar was ?
Thijs, een duif kun je niet verstoren! Het beest kan zich heel even verplaatsen, maar verstoren doe je ze echt niet.Thijs wrote:officieel mag je zelfs die duif niet verstoren!
Wanneer het erg koud is dan zijn die beestjes niet echt actief. Ze zijn allemaal teruggestopt in het holle boomdeel. De 'dop' er weer op en met plankjes weer vastgezet.ludovanmil wrote:![]()
![]()
Het was in een bosje en daar was prima plaats om de boel terug te zetten.boomverzorgingbruno wrote:vraag me af waar hij ze terug gehangen heeft na dat hij de boom geveld heeftludovanmil wrote:![]()
![]()
Oooooohooo Bruno! Dat kan toch niet. Wel!boomverzorgingbruno wrote:kijk die jongen vliegen (al door de snipperaar)![]()
heel even vliegen ze echttreespotter wrote:Oooooohooo Bruno! Dat kan toch niet. Wel!boomverzorgingbruno wrote:kijk die jongen vliegen (al door de snipperaar)![]()
In dat papier werk heb ik geen zin, dus vellen gaat niet door zodra er een nest in de buurt zit. Snoeien liever niet, als het wel moet dan alleen maar een korte verstoring (1 werkgang).Hoe gaan jullie om met de Flora en Fauna wet,
Wordt alles beschreven, of zijn jullie gestopt met vellen en snoeien.
Tom wrote:Als we een verkeerde tak afzagen staat de hele wereld hier op z'n kop, maar een vogeltje (duif of niet) telt niet mee natuurlijk. Dat ik dat zelf nog niet bedacht had
boomverzorgingbruno wrote:heel even vliegen ze echttreespotter wrote:Oooooohooo Bruno! Dat kan toch niet. Wel!boomverzorgingbruno wrote:kijk die jongen vliegen (al door de snipperaar)![]()
treespotter wrote:![]()
Dat is ondertussen wel duidelijk Ludo. Waarschijnlijk waren ze Gnoompie in de gesloten inrichting zo zat dat ze hem even op weekeindverlof hebben gejaagd.
Gelukkig is het ondertussen zondagavond en zijn wij zo weer af van die kletspraat.