Treewise
Treewise
ik wist niet dat treewise internationaal ging. http://www.youtube.com/watch?v=OfEM_BUK ... re=related
http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
Wat als er toch een schepper is?!
Re: Treewise
oh zeg mij dat je die vent ook zo verschrikkelijk vind!?!?
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Ja, dat is Dave 
Die is Uit het team gezet en zo te zien heeft hij onze naam wel verder gebruikt voor zijn eigen onderneming.
Nee joh, die gast hoort niet bij ons team ! Maar wel een geinig promo filmpje voor een bepaald publiek

Die is Uit het team gezet en zo te zien heeft hij onze naam wel verder gebruikt voor zijn eigen onderneming.

Nee joh, die gast hoort niet bij ons team ! Maar wel een geinig promo filmpje voor een bepaald publiek

- climb fast, move slow -
Die handzaag maakt wel een leuk geluid (op +/- 2min.), maar dat zagen blijft duren... 

vooral mooi hoe hij de stompjes dan nog bijwerkt 

... en daarna voor een veel dunnere tak een 260 te voorschijn halen...Peterke wrote:Die handzaag maakt wel een leuk geluid (op +/- 2min.), maar dat zagen blijft duren...

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Dat is Dave Lutes.
Een geweldige vent, heeft me ooit uit de Masters(Prairie chapter) gehouden met 0,1 punt! Meneer Harmsworth kent hem ook persoonlijk. Heeft trouwens de Treewise naam al jaren.
Jammer dat mensen zo iemand af kunnen zeiken zonder de persoon te kennen.
Een geweldige vent, heeft me ooit uit de Masters(Prairie chapter) gehouden met 0,1 punt! Meneer Harmsworth kent hem ook persoonlijk. Heeft trouwens de Treewise naam al jaren.
Jammer dat mensen zo iemand af kunnen zeiken zonder de persoon te kennen.
gut o gut o gut, wat is de wereld toch klein he....
never judge a book by it's.......youtube clip??!!

never judge a book by it's.......youtube clip??!!

Jelte Buddingh'
["To tree or knot to tree....."]
["To tree or knot to tree....."]