zit ik net met even te zappen met mijn dochter naast me zie ik het programma 'Vroege Vogels' (dinsdag 19.45 uur) op teevee en daarbij jou voorbij komen

Mooie reclame weer voor ons vak.
Was het ook naar jou zin ?
Thats teevee man !! ben blij met alles wat je hebt of krijgt ! het is for free.enricovanwees wrote:Net als het stukje van Nathalie, zo veel tijd in opnames en dan zo kort, veel te korte uitzending. Het stond al wel aangekondigd op faceboek.
enricovanwees wrote:Net als het stukje van Nathalie, zo veel tijd in opnames en dan zo kort, veel te korte uitzending. Het stond al wel aangekondigd op faceboek.
Nou zijn wij weer vriendjes Nike. Ik dacht al dat ik afgeschreven was.Nike wrote:Themadag 9 juni 2012 KPB-ISA DUTCH CHAPTER
Wie werkt er na zijn 45-ste nog in de Boomverzorging? door Brechtje Bokdam, Stigas. Brechtje Bokdam geeft een korte presentatie van de resultaten van het onderzoek: Werken aan Morgen in de Boomverzorging. Stigas heeft onder andere bij veel van onze leden onderzoek gedaan naar knelpunten in het werken in de boomverzorging. Uit het onderzoek komen een aantal interessante waarnemingen naar voren die zeker discussies zullen oproepen.
Zie http://www.kpb-isa.nl themadagen/inschijven.
Groet Nike
treespotter wrote:... maar ook vooral de 'heren' uit het bedrijf die die jonge knapen aansturen.