Stel je toch eens voor...
- treespotter
- Prinses Irene
Straks is de bottleneck de hoeveelheid Lithium die er op deze aarde te vinden is... Nee hoor, dat zit wel snor.
Toyota Prius is weer teruggekomen van de Li-ion-batterij. Er zijn problemen met de temperatuurgevoeligheid van een Li-ion accu: te koud doen ze het niet, te warm vliegen ze spontaan in brand.
Krijg je dat weer
Toyota Prius is weer teruggekomen van de Li-ion-batterij. Er zijn problemen met de temperatuurgevoeligheid van een Li-ion accu: te koud doen ze het niet, te warm vliegen ze spontaan in brand.
Krijg je dat weer

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene
Bedoel je deze? http://www.makita.nl/page.asp?groupid=3016&itemid=40391Hairman wrote:Nog even en we hebben allemaal een Lithium-ion aangedreven motorzaag.
Dit is toch nog wel een erg kort blad en lage zaagsnelheid, maar ik zou hem best wel eens willen vasthouden.
Deze zaag weegt 2,5 kg. stel je eens voor wat dat zou kunnen betekenen als deze zaag 4,5 kg zou mogen wegen.
Dat zou misschien betekenen dat er serieus mee gezaagd zou kunnen worden.
- Attachments
-
- Makita BUC122RFE.jpg (55.26 KiB) Viewed 4517 times
Last edited by treespotter on 08 Dec 2008, 18:14, edited 1 time in total.
- honda_power
- Treehugger
- treespotter
- Prinses Irene
Yup dat denk ik ook. Maar als je electric, battery en chainsaw googled dan zie je dat er wel meer spelers op de markt zijn en dat aantal zal de komende jaren echt wel stijgen. De pro's zullen vast niet achterblijven.honda_power wrote:dat denk ik ook maar voorlopig hou ik het op me 020t en me silky handzaag