In de Veghelse Krant op de voorpagina kwam ik dit tegen :
Roeken verhuizing ivm bomenkap !
telekraan gebruik niet echt volgens regels, en ik heb er zelf zo mijn bedenkingen bij, maar politiek gezien zal 't wel scoren.
groeten wouter
Roeken verhuizen te veghel
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Roeken verhuizen te veghel
- climb fast, move slow -
Ik weet niet of er in dit geval veel keuze is, gezien de plaatsing van dat nest. Als je zo ver moet uitlopen op die takken, bestaat er volgens mij veel kans dat het nest er af valt of zwaar beschadigd word tijdens het verkassen. Ik denk dat dit de allerbeste manier is om dit soort werk echt goed te doen.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
-
- Niet meer nieuw
nee het werkt echt goed. we hebben nesten verplaats van de begraafplaats in hoogeveen. er waren er zo veel dat je eigenlijk gegarandeerd er wit weg kwam. we hebben ze verplaats naar een bosje langs de snelweg en dat bosje word nu per jaar voller met nesten en op de begraafplaats word eigenlijk nauwelijks nog genesteld.
nou weet ik niet of de roeken nou een soort van dorp willen hebben dus dat alles bij elkaar trekt of dat de jongen automatische terug gaan naar hun oude nest plaats.
nou weet ik niet of de roeken nou een soort van dorp willen hebben dus dat alles bij elkaar trekt of dat de jongen automatische terug gaan naar hun oude nest plaats.
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.