en de uitstoot van een accuzaag is gewoonweg niks, dus dat is mooi meegenomen.
Ik zie ook meer in een stopcontact bij de klant dan een autolader

Had ik er ff bij moeten zeggen : wij gebruiken meestal de acculader in de auto hoogwerker of de auto - snipperaar ( snipperaar die aan gedreven wordt door de automotor zelf door de pto.) dus die draaien even goed wel.... Het is dus niet zo dat we een auto alleen laten draaien om een accu op te laden! En idd: groene energie uit het stopcontact van de klant komt gewoon van de kerncentrales uit Frankrijk , dus ...treespotter wrote:Dat zal best Ivo en dan heb je nog steeds een hele fijne zaag, maar dan werkt jou zaag op DIESEL. Niet dat jij dan last hebt van de uitstoot die jij extra produceert. Die afvalgassen sta jij dan niet bij de zaag in te ademen, maar jij gooit daardoor wel onnodig extra de grill van jou achterligger vol met fijnstof.ivo wrote:Wel eens gedacht aan een omvormer in de sigararettenaansteker ( 12- volts aansluiting) van je auto Wolter? Kan je mooi je lader op aansluiten.
Werkt bij ons prima. Moet alleen wel exact 12 v wezen , anders springt de zekering van de omvormer er steeds uit.
Voor mij zou dat geen optie zijn. Dan is het als het kan beter om de lader even uit de auto mee te nemen naar de klant om daar de elektriciteit uit de kolencentrale te 'tanken'. Dat is altijd nog vele (ongeveer 5x) malen schoner dan die diesel van een bedrijfswagen.
ivo wrote:dus die draaien even goed wel....
Aha, daar zat die beschuldiging.ludovanmil wrote:![]()
![]()
KRIJG TOCH GAUW DE VINKENTERING !!!!
Waar komt dat plaatje van die zaag vandaan naast mijn bericht ??????![]()
Ik heb bij nader inzien wel een vermoeden in welke hoek ik het moet zoeken......
Hè !.........eekhoorn.....treespotter......vuile inbreker om mijn terrein.
Maar evengoed een leuk plaatje !
Ok! Zou dat dan een 'zwaardere' variant worden van Stihl's backhandlezaag?-WOUTER- wrote:Er komt weer een nieuwe stihl accuzaag aan, maar wederom het een achterhandvat wat ik gister begreep van de dealer.
Dus de tophandle van stihl moeten we nog even op wachten, in de tussentijd kunnen we allemaal lekker aan husqvarna wennen
mag ik vragen wat je daar nu voor betaald hebt?-WOUTER- wrote:Yep, hij is er. Vandaag aangekomen dadelijk effe opladen en met de lamp op de helm effe wat zagen.....![]()
voor dat geld heb ik 2 bezine slurpende ms150 tc-WOUTER- wrote:ja dat zou een optie zijn.
Accu's zitten vol en de zaag staat mooi te wachten op de klus van morgen.
Vond het zo lomp om in het donker de boom van de buurman te slopen met de nieuwe aanwinst![]()
![]()
Advies verkoopprijs is 885 euro incl. BTW. Inclusief de twee accu's en lader natuurlijk,die je mooi kunt uitwisselen met andere husqvarna accu gereedschappen