Als jij minder koolzaadolie gaat gebruiken dan zal er in de handel minder vraag naar zijn en hierdoor zal voor de rest van de koolzaadoliegebruikers de prijs weer drastisch naar beneden gaan.
Joepie... Lang leve de afvalligen

Echt niet. Van die olie van jou rekken de kettingen en slijten de kettinggeleiders enorm. Ik denk dat jij het heel veel zagen verwisseld met de volgens jou slechte smering van de koolzaadolie.Pietje wrote:Doe een goed bod voor de laatste 4 liter en ze zijn voor jou...!
Je hoeft van mij echt deze thread niet te lezen hoor, niemand die jou voor het beeldscherm in een dwangbuis treehugs laat lezen-WOUTER- wrote:Is dat gedonderd met die koolzaad olie nou nog niet afgelopen.....![]()
Ik vind dat het wel een beetje een ongeloofwaardige discussie is geworden.
De ene pleit tegen en de ander net zo fanatiek voor.....![]()
Ik heb zelf een paar litertjes gehaald, maar ga er vanwege de onhandige inkoop en de milieuonvriendelijke verpakkingsmethode niet verder mee.
Ja zonder problemen. Het kan wel zo zijn dat je de ketting weer op gang moet helpen, maar zelfs dat komt zelden voor.jandc wrote:Kan koolzaad bv. 4 maanden in de tank zitten zonder problemen te veroorzaken?
Zo te horen Roel ga jij de treehugskoolzaadolieverkoper (hoeveel scrabbleletterwaarde is dat?) worden.Roel wrote:Iemand uit ons dorp rijdt een land rover op koolzaadolie en er komt binnenkort een opslagtank te staan, dus dat is lekker makkelijk.