Moderator: geert7
Als je de gordel wilt hebben dan is hij voor jou. PM dan even jou gegevens. Dan stop ik hem in een doosje en stuur hem op. Dan mag jij op een volgende themadag de verzendkosten betalen door mijn entree te betalen. Deal?ivo wrote:Moet er wel ff bij zeggen dat het een héél smal mannetje is. En een beetje klein van stuk voor een 14 jarige...Net ff gemeten trouwens: waste 75 cm.
De petzsl navaho op z'n kleinste stand aangetrokken zat net ff te ruim...
alleen maar blije gezichten bij tree spotterkeivo wrote:Hey Wolter! Deal.....! Dat dwingt me meteen om weer eens een themadag te bezoeken. ( zóóó'n tijd geleden!) de gegevens krijg je PM .. Thx.![]()
Je maakt er een smal mannetje blij mee!!
dat kereltje heeft waarschijnlijk met dit weer toch een wnterjas nodig... daar word hij echt niet nog smaller mee!!!!ivo wrote:Moet er wel ff bij zeggen dat het een héél smal mannetje is. En een beetje klein van stuk voor een 14 jarige...Net ff gemeten trouwens: waste 75 cm.
De petzsl navaho op z'n kleinste stand aangetrokken zat net ff te ruim...
Precies! Hoog tijd dat jij jouw neus daar weer eens laat zien!ivo wrote:Dat dwingt me meteen om weer eens een themadag te bezoeken. ( zóóó'n tijd geleden!)