Stihl ms 241 c-m
Stihl ms 241 c-m
Hallo,
Is hier iemand die hier ook een stihl ms 241 heeft?
Is hier iemand die hier ook een stihl ms 241 heeft?
Re: Stihl ms 241 c-m
hoi is er ook iemand met een ms200?
Ja ik heb er een
Ik ook.
Nog iemand met een 066?
Maar zijn er nog mensen die een 241 hebben? ik heb er namelijk wat problemen mee
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Iemand met een MS640 hier, de ketting moet geslepen worden en ik weet niet hoe.
Op de MS880 lukt dat wel en ook de MS200T en de Husqvarna 560 en 365 en nog wat andere husqvarna tophandles lukt het wel
En weten jullie ook hoe je een silky netjes afsteld, die van mij loopt de laatste tijd wat stroef...wellicht eens met aspen proberen ook al is dat goedje verdomd duur
Op de MS880 lukt dat wel en ook de MS200T en de Husqvarna 560 en 365 en nog wat andere husqvarna tophandles lukt het wel

En weten jullie ook hoe je een silky netjes afsteld, die van mij loopt de laatste tijd wat stroef...wellicht eens met aspen proberen ook al is dat goedje verdomd duur

- climb fast, move slow -
Haha Wouter,
Het was gewoon een vraag of er nog meer mensen zijn die hier een stihl 241 hebben.Mijn motorzaag heeft wat problemen van stationair toerental naar volgas,hij pakt het niet altijd goed op.
Het was gewoon een vraag of er nog meer mensen zijn die hier een stihl 241 hebben.Mijn motorzaag heeft wat problemen van stationair toerental naar volgas,hij pakt het niet altijd goed op.
stihl eigen, hoort erbij niks aan te doenErikw wrote:Haha Wouter,
“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“
mss eens kijke naar een dealer deze mensen weten daar meestal ALLES van
wij daarentegen geven meestal reactie waar de mensen dan toch boos om worden omda ze denke dat boomverzorgers ook mechaniekers zijn
wij daarentegen geven meestal reactie waar de mensen dan toch boos om worden omda ze denke dat boomverzorgers ook mechaniekers zijn

STIHL timbersports hope to get like jason
mijn ervaring is als je de ademhaling schoon houd en de rotzooi uit de carburatiedensmee wrote:stihl eigen, hoort erbij niks aan te doenErikw wrote:Haha Wouter,
dan heb ik geen problemen
the mix gnome

victim of gnomebashing
- treespotter
- Prinses Irene
Een MS241. Is dat niet die superprof van Stihl met dat lichtblauwe achterhandvat die alleen maar bij de beter gesorteerde speciaalzaken als de Hornbach verkocht wordt?
nee treespotter dat is een nieuwe zaag de lichtste "normale" zaag in de prof range van stihl, en zo te zien heb je een M-tronic versie dus dat wordt gewoon een ritje naar je dealer want daar kan je zelf niets meer mee.
Zit namelijk geen handgeregelde carburateur meer op maar is computergestuurd, en om je vraag verder te beantwoorden ja er is zeker wat aan te doen bij de handgeregelde carburateurs gewoon de L schroef klein beetje links of rechtsom stellen. (staat ook in je handleiding
eindconclusie: RTFM (read the f*cking manual)
Zit namelijk geen handgeregelde carburateur meer op maar is computergestuurd, en om je vraag verder te beantwoorden ja er is zeker wat aan te doen bij de handgeregelde carburateurs gewoon de L schroef klein beetje links of rechtsom stellen. (staat ook in je handleiding
eindconclusie: RTFM (read the f*cking manual)
Gewoon ff ge ap omlaag laden, kun je hem vanaf je telefoon afstellen.

planken zagen ERA vragen!
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
stap 1: verwijder de oranje kap, stap 2: verwijder de witte kap, stap 3: verwijder het zwarte onderdeel, stap 4: doe het geheel in een doos. stap 5: ga naar de dichtbij zijnde dealer deze vind u onder volgende link
http://www.stihl.com/local-stihl-representative.aspx#
http://www.stihl.com/local-stihl-representative.aspx#
laat een oen niet zomaar doen !
hoi ik heb en Sugoi 360-6.5 

Beste mensen ik ben al bij de dealer geweest en er zijn nog een paar gevallen bekent.Er is op dit moment nog geen oplossing voor.Ik dacht dat er mieschien nog meer mensen waren met dit probleem.Maar niemand hier heeft blijkbaar een ms 241.
wel een Sugoi 

is het een M-tronic uitvoering ofniet? zoja een andere dealer opzoeken.Erikw wrote:Beste mensen ik ben al bij de dealer geweest en er zijn nog een paar gevallen bekent.Er is op dit moment nog geen oplossing voor.Ik dacht dat er mieschien nog meer mensen waren met dit probleem.Maar niemand hier heeft blijkbaar een ms 241.
Indien geen M-tronic gewoon de L schroef van de carburateur verstellen.
Bigbird, de ms 241 kun je alleen maar in m-tronic uitvoering krijgen.
- wes houtboer
- " De Flik "
treespotter wrote:Een MS241. Is dat niet die superprof van Stihl met dat lichtblauwe achterhandvat die alleen maar bij de beter gesorteerde speciaalzaken als de Hornbach verkocht wordt?

salutantibus et vade scandens
betere dealer opzoeken die het voor jou kan verhelpen of een 261 kopen zonder M-tronicErikw wrote:Bigbird, de ms 241 kun je alleen maar in m-tronic uitvoering krijgen.
Een ms 261 vind ik niks,400 gram zwaarder dan het oude model 

-
- Treehugger
Een husq met hetzelfde vermogen is volgens mij lichter,
kijk en vergelijk, of ruil t om voor een gewone 241.
kijk en vergelijk, of ruil t om voor een gewone 241.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.