essie slopen
essie slopen
vorigeweek eens me gopro uitgetest met dit als resultaat.
http://www.youtube.com/watch?v=RrnR0baHssw
http://www.youtube.com/watch?v=RrnR0baHssw
Re: essie slopen
ziet er allemaal netjes en gecontroleerd uit!
Maar die beste man in zijn rood-zwarte trui loopt wel gevaarlijk onder de boom.....
en een fliplijn met stalen kern is makkelijker om de stam te gooien....
en is het niet makkelijker om met het afvangen van die dikke blokken gewoon een valkerf te maken als je toch wilt duwen ipv trapsnede?
verder geen commentaar hoor ik heb genoten van je filmpje
Hans
Maar die beste man in zijn rood-zwarte trui loopt wel gevaarlijk onder de boom.....
en een fliplijn met stalen kern is makkelijker om de stam te gooien....
en is het niet makkelijker om met het afvangen van die dikke blokken gewoon een valkerf te maken als je toch wilt duwen ipv trapsnede?
verder geen commentaar hoor ik heb genoten van je filmpje
Hans
Je hoeft geen eikel te zijn om in een boom te hangen...
Hans die fliplijn geeft n stale kern 

-Get rid of the rope. It's only distracting you-
achja kan niet alles hebben gewoon goed opletten
die is van staal hoor!
mwaaah dan moet je t laatste stukje toch vaak ook om duwen vind het wel makelijk zo

die is van staal hoor!
mwaaah dan moet je t laatste stukje toch vaak ook om duwen vind het wel makelijk zo
Mooi gedaan, hoor! Met een zigzaggie
Geen kouwe handen? Ik heb het nog koud met thermos...

Geen kouwe handen? Ik heb het nog koud met thermos...

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
mooi gecontroleerd gewerkt, grrrr coment was ook best grappig, klote fliplijntje dat z'n flipje niet wil doen, maar dat zagje zigde wel goed zo te zien.
Take care, there's not much spare!
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
leuk filmpje ! ik zeg en zag.....zig zag.
zelf vang ik heel graag af met stropjes, werkt wat makkelijker dan steeds een timmersteek leggen. Maar ach....er leiden vele wegen naar Rome.
Veel plezier met je werk.
zelf vang ik heel graag af met stropjes, werkt wat makkelijker dan steeds een timmersteek leggen. Maar ach....er leiden vele wegen naar Rome.

Veel plezier met je werk.
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Mooi gedaan en ideaal zo'n HD camera op je helm
laat er maar meer volgen

laat er maar meer volgen

- climb fast, move slow -
-
- Nieuw
Dag Melzz,
vraagje ivm de gopro. Welk model is het, en ben je er tevreden over? Ben van plan er entje aan te schaffen voor op het werk, maar deze moet tegen een stootje kunnen. Knap filmpje trouwens, hoop binnen een jaar hetzelfde te kunnen.
Groeten,
Peter
vraagje ivm de gopro. Welk model is het, en ben je er tevreden over? Ben van plan er entje aan te schaffen voor op het werk, maar deze moet tegen een stootje kunnen. Knap filmpje trouwens, hoop binnen een jaar hetzelfde te kunnen.
Groeten,
Peter
hey ik kan ook wat zeggen over de gopro
ik heb net een 3 silver gekocht zeer tevreden van en zeer robust het voordeel van de silver en black is dat er wifi al ingebouw zit waardoor je hem aan en af kan zetten door een armband.
zijn zeer goede cameras die gemaakt zijn voor actie filmen iets minder voor foto's
greetz
ik heb net een 3 silver gekocht zeer tevreden van en zeer robust het voordeel van de silver en black is dat er wifi al ingebouw zit waardoor je hem aan en af kan zetten door een armband.
zijn zeer goede cameras die gemaakt zijn voor actie filmen iets minder voor foto's
greetz
STIHL timbersports hope to get like jason
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Ik heb destijds bewust voor de contour helm camera gekozen vanwege zijn slanke behuizing en plaats aan de zijkant van de helm. De gopro staat bovenop je helm en is daar in mijn optiek een stuk gevoeliger voor schade
De contour gaat nu ruim 2 jaar mee en werkt echt helemaal super !
HD opnamen en verschillende modus om uit te kiezen, helaas geen wifi, maar gewoon een erg praktische aan uit schuifknop die je zelfs met bevroren vingers kunt bedienen

De contour gaat nu ruim 2 jaar mee en werkt echt helemaal super !
HD opnamen en verschillende modus om uit te kiezen, helaas geen wifi, maar gewoon een erg praktische aan uit schuifknop die je zelfs met bevroren vingers kunt bedienen

- climb fast, move slow -
hoi,
ik heb een goprohero 2.
zelf ben ik er erg tevreden over werkt perfect.
de camera kan ook aan de zijkant van je helm en boven op en ik heb hem nog nooit stuk gekregen paarkeer naar beneden laten stuiteren en doet het nog steeds.
topding!
ik heb een goprohero 2.
zelf ben ik er erg tevreden over werkt perfect.
de camera kan ook aan de zijkant van je helm en boven op en ik heb hem nog nooit stuk gekregen paarkeer naar beneden laten stuiteren en doet het nog steeds.
topding!
contour roam rules!!