visitekaartje
visitekaartje
Ahoy!
Heeft iemand van jullie een voorbeeld van een visitekaartje in het Nederlands en misschien in het Frans? voor deze sector van werken? (boomverzorging, tuinonderhoud, natuurbeheer, klussen etc.)
groetjes.
T
Heeft iemand van jullie een voorbeeld van een visitekaartje in het Nederlands en misschien in het Frans? voor deze sector van werken? (boomverzorging, tuinonderhoud, natuurbeheer, klussen etc.)
groetjes.
T
- treespotter
- Prinses Irene
Re: visitekaartje
Jazeker! Kijk maar eens op Vistaprint of laat zelf die grijze massa eens creabea zijn. Er is al genoeg van hetzelfde.
Was je was timmerman en bent van plan in de boomverzorging te gaan werken?
TIP!
Vertel hiereens wie je bent?
TIP!
Vertel hiereens wie je bent?
nee ik was astronaut en ben toen gaan brandweerduiken. Nu, na jaren van solitair bestaan, heb ik besloten om toch maar wat centjes te gaan verdienen met boomverzorging.
Anyway, vistaprint is ook standaard meuk die in omloop is. Creabea is geen probleem, zoek wel een beetje kernwoorden voor dit soort dingen, het moet wel enigszins duidelijk zijn dat ik geen zin heb om elke dag boodschappen te doen voor eigenaren van een landgoed. Dus ja...
waar zijn jullie op gefocust als je jezelf presenteert?
groet
t
Anyway, vistaprint is ook standaard meuk die in omloop is. Creabea is geen probleem, zoek wel een beetje kernwoorden voor dit soort dingen, het moet wel enigszins duidelijk zijn dat ik geen zin heb om elke dag boodschappen te doen voor eigenaren van een landgoed. Dus ja...
groet
t
Voornamelijk kandelaberen, staat ook voor op m'n kaartje.
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
In het vakgebied boomverzorging waar we voor hebben geleerd.
En jij?
Stel je eens voor en wat heb je voorheen gedaan en geleerd?
En jij?
Stel je eens voor en wat heb je voorheen gedaan en geleerd?
als ik dat bovenste blaadje nou eens was, wat een uitzicht had ik dan
Je vind je zelf wel een hele vent he!ThomasBX wrote:nee ik was astronaut en ben toen gaan brandweerduiken. Nu, na jaren van solitair bestaan, heb ik besloten om toch maar wat centjes te gaan verdienen met boomverzorging.
groet
t
Geen probleem! Heb ik het even voor je opgezocht.
ABBC3_OFFTOPIC
"Hier stond de CV van Thomas "

CV met lekker veel verschillende dingen. Daar hou ik wel van. 

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Bedankt Steven! hier heb ik wat aan. Ik denk dat ik het al wel weet dus deze topic mag eraf wat mij betreft. Bedankt voor jullie antwoorden ook al waren sommige off-topic.Steven wrote:Voornamelijk kandelaberen, staat ook voor op m'n kaartje.
Groet
T
- treespotter
- Prinses Irene
Dat gaat helaas niet lukken hier op het forum. Eens geplaatst blijft geplaatst.ThomasBX wrote: denk dat ik het al wel weet dus deze topic mag eraf wat mij betreft.