Natuurlijk was ik weer zo slim om geen foto te maken, en zag net dat deze ook nog niet bij google te vinden is, maar voordat je een accu Husky wilt aanschaffen, wacht nog heel even op de Stihl variant.
Mooi! Tijd dat die regeltjes hier ook gaan gelden.Tamil wrote:Er werd mij verteld dat deze oa voor de zwitserse markt is ontwikkeld om zoveel mogelijk geluid te reduceren. ivm met de regelgeving op geluid overlast.
Dat gaatje moet jij mij dan toch maar eens aanwijzen Tamil.Tamil wrote:Maar water maak ik me niet zo'n zorgen om, er zit een mooi uitlek gaatje halverwegen
wel goed opletten Allard he.....Allard wrote:Ziet er goed uit.
Smal en licht, lijkt me een mooi snoeizaagje.
Duurt nog lang, wachten tot januari.
Iemand enig idee over de verkoopprijs van de zaag?
Klopt Ludo die man ben ik, haha. Wil zelf ook een accu tophandle aanschaffen en.zit met een dilemma.husq heeft de betere accuzaag maar stihl heeft meerder machines op accu.dussludovanmil wrote:wel goed opletten Allard he.....Allard wrote:Ziet er goed uit.
Smal en licht, lijkt me een mooi snoeizaagje.
Duurt nog lang, wachten tot januari.
Iemand enig idee over de verkoopprijs van de zaag?
we hebben al lang een Dolmar en een goed Huskie zaagje![]()
Of ben je die man die steeds alleen maar in Stihl-denkt....
See you.
Maar hoe kan je nou weten welke er beter is?Allard wrote:husq heeft de betere accuzaag maar stihl heeft meerder machines op accu.duss
Tophandle zaagAllard wrote: husq heeft de betere accuzaag maar stihl heeft meerder machines op accu.duss
Wat ik alleen nog mis bij husqvarna is een bladblazer( waar Tamil het ook al over had, kei handig zo'n ding)treespotter wrote:
Tophandle zaag
Backhandle zaag
Meerdere versies heggescharen
Meerdere versies bosmaaiers
Volgens mij kun je dus bij Husqvarna ook wel spreken van meerdere machines op één accu systeem.
binnenkort komt er ook een profi heggenschaar, en als het accu pack uit komt dan komt er waarschijnlijk ook een bladblazer uit.Allard wrote:Wat ik alleen nog mis bij husqvarna is een bladblazer( waar Tamil het ook al over had, kei handig zo'n ding)treespotter wrote:
Tophandle zaag
Backhandle zaag
Meerdere versies heggescharen
Meerdere versies bosmaaiers
Volgens mij kun je dus bij Husqvarna ook wel spreken van meerdere machines op één accu systeem.
Maar meerdere heggescharen? Volgens mij heeft husq maar één type accu heggeschaar.
Over de levensduur van de accu hoef ik me geen zorgen te maken.
Bedankt Wolter.