Hallo mensen.
Zoals ik hier al meerdere keren heb gelezen is het een gewoonte dat nieuwe leden zich voorstellen
Nou zal ik dat ook even doen.
Ben Rick
ben 23 jaar en werkzaam in de bosbouw en boomverzorging.
qua opleidingen
heb de opleiding tuin park en landschap gevolgd in Nijmegen op niveau 3
daarna had ik nog de ambities voor een niveau 4 opleiding maar wel meer gericht op bos en natuurbeheer, als het maar met bomen te maken had.
Ik ben toen naar Velp gegaan en heb daar de opleiding bos en natuurbeheer gevolgd met als extra vak boomverzorging.
Heb klimmen 1 in mijn schooltijd gehaald en ben in Juli 2012 in vaste dienst gaan werken bij bosbouwbedrijf Greenworks te Heijen liep bij dit bedrijf al vanaf mijn 14 de rond.Heb via hun Klimmen 2 gehaald.Waardoor we nu ook boomverzorging bij onze werkzaamheden hebben bijgevoegd
nu wil ik na het zaagseizoen starten met klimmen 3 .
tijdens mijn opleiding heb ik stage gelopen bij.
-Greenworks
-SBB de breuk
-Kuppen boomverzorging
dacht dat ik zo wel het een en ander heb vertelt vragen zijn altijd welkom natuurlijk
voorstellen
-
- Nieuw
voorstellen
het is altijd maar fftjes werk.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
Re: voorstellen

Tof dat je je even voorstel!
Tip : Kijk ook eens inHet oude Weblog Hier is ook nog veel informatie te vinden!
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
Hoi Rick,
leuk....klinkt als een fanaat.....
ja wat bomen betreft dan hè !? veel plezier in de bomen en ook hier.
Overweeg je nog de volledige opleiding of modules om de boomverzorgingsopleiding compleet te maken? ETW misschien ?
groet. Ludo
leuk....klinkt als een fanaat.....
ja wat bomen betreft dan hè !? veel plezier in de bomen en ook hier.
Overweeg je nog de volledige opleiding of modules om de boomverzorgingsopleiding compleet te maken? ETW misschien ?
groet. Ludo
-
- Nieuw
Hallo Ludo
dan zal het meer naar cursussen of goede boeken neigen als een volledige ETW opleiding.
Het is namelijk zo bij ons op het werk komt alleen het snoeien en rooien van bomen voor.
Waardoor ik de ETW opleiding voor mij te uitgebreid vind gezien de werkzaamheden welke ik verricht.
wel wil ik klimmen 3 na het zaagseizoen gaan halen om zo de 3 klimcertificaten allemaal te hebben.
gr Rick
dan zal het meer naar cursussen of goede boeken neigen als een volledige ETW opleiding.
Het is namelijk zo bij ons op het werk komt alleen het snoeien en rooien van bomen voor.
Waardoor ik de ETW opleiding voor mij te uitgebreid vind gezien de werkzaamheden welke ik verricht.
wel wil ik klimmen 3 na het zaagseizoen gaan halen om zo de 3 klimcertificaten allemaal te hebben.
gr Rick
het is altijd maar fftjes werk.