verrekijker
verrekijker
Wie heeft een goed advies voor een verrekijker voor de vta controle
- treespotter
- Prinses Irene
Re: verrekijker
Zorg voor een kijker met een grote lensopening. Hoe groter de opening des te meer licht erin kan vallen. Bijvoorbeeld 8x50 of 10x50.
Het zijn misschien een beetje lompe kijkers, maar donkere plekken op de stam tussen de bladeren worden hiermee ineens duidelijk 'belicht'.
Ik zal geen uitspraken doen over merken, maar alle waar naar zijn geld.
Het zijn misschien een beetje lompe kijkers, maar donkere plekken op de stam tussen de bladeren worden hiermee ineens duidelijk 'belicht'.
Ik zal geen uitspraken doen over merken, maar alle waar naar zijn geld.
Ik ben op onderzoek uit gegaan en kwam deze tegen
Vortex Diamondback 8.5x50
iemand ervaring mee
maarten
iemand ervaring mee
maarten
-
- Treehugger
Ik mag geen reclame maken, een bekende werkt bij de hoofdsponsor van de Dutch Bird fair, een ervaren gebruiker en verkoper. En inderdaad, hoe groter hoe meer licht. Uv filter oid is ook prettig, dat haalt de felle schittering iets weg. Er zijn kijker testdagen en de meeste winkels laten je ook wel "kijken".
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
- treespotter
- Prinses Irene
Geen idee, maar heb hem even opgezocht. Ziet er uit als een solide kijker.Jansen wrote:Ik ben op onderzoek uit gegaan en kwam deze tegen
iemand ervaring mee
maarten
Op dit moment heb ik een 10x50 Swift Kestrel, ook wel Swift Audubon genaamd in de auto liggen en die bevalt prima.
Ik weet niet waar je woont, maar in Zeist in de winkel van de Vogelbescherming kun je de kijkers proberen en vergelijken. Buiten natuurlijk.
uit de tijd dat ik hem dagelijks nodig had een Swarovski el 10 x 42
zou geen andere kijker meer willen.
is niet de goedkoopste dat dan weer wel
wat treespotter zegt ga eens in zeist kijken daar hebben ze van alles om uit te proberen
zou geen andere kijker meer willen.
is niet de goedkoopste dat dan weer wel
wat treespotter zegt ga eens in zeist kijken daar hebben ze van alles om uit te proberen
ik weet niet hoever je inzoomen moet, Maar wist je dat de GoPro presies op de schroefdraad van je Silky stokzaag past.

Hoe moet ik dat zien?NVD wrote:ik weet niet hoever je inzoomen moet, Maar wist je dat de GoPro presies op de schroefdraad van je Silky stokzaag past.
De stokzaag zit toch met 2 boutjes vast aan de steel?
en die boutjes zijn M5, en de draad van camera's en go pro is geloof 1/4 draad
“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“