beste collega,
i.v.m. project in Elshout ( bij Drunen) Noord-Brabant zoek ik op korte termijn (komende week en week daarna) een collega voor snoeiwerkzaamheden (hoogwerker) op prachtige locatie = voormalig Land van Ooit. Er is ( ook) koffie.....
graag z.s.m. een reactie , evt. vragen .... - graag bellen en geen PM , mail of andere digitale reacties.
Alvast bedankt
Daar stonden in de land van ooit tijd behoorlijk wat enge bomen. Beuken met korsthoutskoolzwam hellend over een veldje waar kindjes naar een show zaten te kijken...
O ja, en een beuk met een hele enge aantasting in de kroon. Ik heb daar nog ergens een foto van. Brrr, als ik daar nog aan terugdenk.
treespotter wrote:Daar stonden in de land van ooit tijd behoorlijk wat enge bomen. Beuken met korsthoutskoolzwam hellend over een veldje waar kindjes naar een show zaten te kijken...
O ja, en een beuk met een hele enge aantasting in de kroon. Ik heb daar nog ergens een foto van. Brrr, als ik daar nog aan terugdenk.
Denk dat we die eens fijn gaan omzagen Wolter ! Er moeten globaal ( in eerste instantie) 450 bomen geveld en 450 gesnoeid.
Kom je gezellig ff helpen. Tis voornamelijk hoogwerker werk, dat vind je toch zo leuk !?
Tis overigens verrekes mooi daar !!! dan zien je maar ...daar waar we met onze tengels van de natuur afblijven wordt de natuur steeds mooier. tis er nu echt sprookjesachtig. Reetjes op de wei. etc. etc Zie het helemaal zitten