Nieuw forum

Discussie en vragen over alle onderwerpen behalve materiaal en veiligheid
Locked
Jorrit
Nieuw
Nieuw

Nieuw forum

Post by Jorrit »

Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by Pietje »

Waarom nog een forum over boomverzorgen en KPB-activiteiten? Ik moet er al drie bijhouden, en ik zie eigenlijk weinig toegevoegde waarde.

Groetjes,

Peter
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Jorit,

Dat lijkt mijn tekst wel. Zou jij mijn tekst willen verwijderen...
Als ik op een forum wil posten dan doe ik dat ZELF wel.
Als jij bij deze tekst de originele bron, mij als aangever en Treehugs als medium had genoemd waarvan jij gekopieerd had dan had ik niet zo moeilijk gedaan. Ik zou jou willen verzoeken om deze schaamteloze kopieer praktijken NIET voort te zetten.

Trouwens, is er door jou aan het KPB bestuur toestemming gevraagd of jij het KPB logo mag gebruiken?

Dit is een wel heel valse start van een nieuwe Nederlandse boomverzorgers forum. :oops:
Administrator

Post by Administrator »

Naast het feit dat de topicstarter zonder overleg zijn eigen forum hier begint te spammen, staan er ook nog eens allerlei letterlijke copy&paste stukken op van Treehugs.

Vriendelijk verzoek deze zo spoedig mogelijk te verwijderen!

[edit] topic was gesloten, nu weer geopend en verplaatst naar het 'discussie' forum. [/edit]
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

:wink:
Jorrit
Nieuw
Nieuw

RE; Nieuw Forum

Post by Jorrit »

Beste Treehugs leden,

Het spijt me dat ik schaamteloos van jullie site heb gekopieerd, hierbij kijk ik vooral naar Wolter. Wolter bij deze, mijn welgemeende excuses. Ik begrijp dat ik eerst van tevoren had moeten vragen om stukken te mogen kopiëren. Ik hoop ook dat jullie begrijpen dat dit totaal niet mijn bedoeling was om kwade reacties op te roepen. Ik vind het alleen verdomd lastig om een forum op te starten met helemaal niets erop. Misschien moet ik ook wel beter rond kijken, maar in het begin denk je daar niet aan. Dan wil je er wat op hebben staan.

Nogmaals sorry, dit was totaal niet mijn bedoeling. Als jullie nog iets op te merken hebben van, dat kan beter, of heb je gewoon tips, laat het mij alstjeblieft horen.

Met vriendelijke groet,

Jorrit Timmer
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Dank je Jorrit voor het verwijderen van mijn artikeltje.
Ik weet zeker dat er nog wel ruimte is voor een ander forum. Elk forum trekt toch zijn eigen publiek.

Mag ik jou één adviesje geven. Stel dan geen vraag waarop je zelf reageert. Dit is een 'foute' manier van forum vullen.
Zorg er voor dat jou forum in één keer aan een groot publiek bekend wordt gemaakt en doe dit het liefst voor een groot evenement. Zorg er ook voor dat jou forum iets speciaals te bieden heeft. Stel je voor dat er over één jaar acht forums zijn in Nederland die allemaal de boomverzorgers moeten trekken. Het lijkt mij vreselijk wanneer die alle acht de zelfde info posten.

Ik heb zelf een website. Deze website is voor mij de digitale voordeur naar mijn 'winkeltje'. Niet dat ik daar iets verkoop of dat er mensen op moeten reageren. Stel je voor, ik heb het al druk genoeg. Nee de website is voor mij een eenvoudige manier om collega's e.e.a. te laten weten waar ik mee bezig ben. Op die 'klimmerspagina's' staan bijvoorbeeld zaken die te maken hebben met de Klimkampioenschappen.
Een forum via mijn website aanbieden? Nee ik denk niet dat er boomverzorgers zijn die zitten te wachten op een forum van mij. Ik vind dat er al genoeg zijn die mij van mijn nachtrust weg houden. Als ik er dan ook nog eens acht 'moet' doorspitten.... Dan moeten ze alle acht wel heel erg speciaal zijn.

Desalniettemin Jorrit, wens ik je veel succes met jou nieuwe forum.

Weet je wat. Als jij iets van mij wilt plaatsen, ga dan gerust je gang. Maar doe het dan niet zo ongegeneerd 'copy/paste' en vermeld er op zijn minst bij van wie het is en waar het vandaan komt. Maarrrr. Zorg er wel voor dat jou forum geen kopieruimte wordt van Treehugs.
LumberJake
Nieuw
Nieuw

Post by LumberJake »

Bestaat dit forum nog wel ???

dit is wat ik vind : "This domain is still available for registration"
Je hoeft geen eikel te zijn om in een boom te hangen!!
Jorrit
Nieuw
Nieuw

Post by Jorrit »

Nee inderdaad, heb er te weinig aan gedaan, dus vandaar is ie er vanaf gehaald.. En had even wat andere dingen aan m'n kop en dat vond ik net effe iets belangrijker! Maar aan Treehugs heb je toch ook meer als voldoende aan? Respect voor de jongens en meiden van Treehugs!

Jorrit :wink:
Locked