Pietje wrote:Maar ook zo'n stoere vent die naast de ladder, in de dakgoot staat, ongezekerd.
Ik had het geluid niet aan staan... Misschien maar goed ook. Toch wil ik even weten wat die man vroeg toen hij zijn hand omhoog hield. Was het iets als 'Zaag me dan, als je kan. Ik heb 'm nog niet in mijn broek gehad en nouhou ben ik jullie zat. Zaag mij dan, als je kan.
treespotter wrote:Was het iets als 'Zaag me dan, als je kan. Ik heb 'm nog niet in mijn broek gehad en nouhou ben ik jullie zat. Zaag mij dan, als je kan.
Ik denk idd ook iets in die zin. Ofwel is ie z'n job beu en zag ie daar de perfect kans om er 'n einde aan te maken.
Hoe ze daar te werk gaan is echt...
Maar gelukkig vertellen z'n collega's dat ie moet uitkijken (preventieve zaagbescherming?)
Hij had die tak beter eerst van onder (spint) in kunnen zagen en dan van boven. Dan was ie vrijwel recht naar beneden gevallen.
Zaag met 2 handen vast houden hebben ze nog nooit van gehoord ?
Laten we over zaagkleding / handschoenen (zwaai zwaai) maar zwijgen.
liever een sprong van twee meter en op de zaag terecht komen...
en over dat met twee handen zagen: als je zo die tak eraf gooit maakt het niet uit of je met twee handen zaagt of met ééntje zaagt en met de ander de ladder vasthoudt die je zelf onder je voeten vandaan slingert