hoezonbisje
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
hoezonbisje
- climb fast, move slow -
- treespotter
- Prinses Irene
Re: hoezonbisje

en waar kwam de ontdekker van al dit moois vandaan???????????,...ja,.ja,......uit????
natuurlijk,.........
DONGEN
HEHE,..eindelijk op de kaart

natuurlijk,.........

HEHE,..eindelijk op de kaart

- treespotter
- Prinses Irene
Mmmm, Dongen. Is dat niet die plaats waar de mensen wonen die in Tilburg werken?
Hé Nelis, alles goed kerel.

precies,....daar ja,....

- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
De verzinner van dit beestje komt idd uit dongen, maar heeft in megen, geffen en oss gewoond. Deze Lennard Landman is ambachtelijk meubelmaker, enige loodsmid in heel nederland en uitvinder van 't hoezonbisje.
't hoezonbisje is een grap die wel wat heeft vond ik....en ik kreeg 't filmpje doorgestuurd van m'n oom leo, die de alias lennard landman heeft
grtn wouter
't hoezonbisje is een grap die wel wat heeft vond ik....en ik kreeg 't filmpje doorgestuurd van m'n oom leo, die de alias lennard landman heeft

grtn wouter
Ik snap nog steeds niet dat er mensen uit Belgie, Eindhoven, Mierlo in februari wekenlang naar DONGEN zijn gereden om de platanen van de Rijensestraatweg te snoeien...Nelis wrote: DONGEN![]()
![]()
![]()

Oh, natuurlijk! Iedereen uit Dongen die kan werken, zat in Tilburg. Dank je Wolter!
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
waar slaat dit op???????
He Nelis,
Alles goed, kerel!

Alles goed, kerel!

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
prima,..prima,....
ik begreep het ff niet

ik begreep het ff niet
- treespotter
- Prinses Irene
Ik snap het ook niet helemaal.
Betekent dat dat dit een enorme lange laan is die heel netjes gesnoeid is, of ben jij gewoon een beetje boel jaloers dat jij niet mee hebt mogen doen met het snoeien Pietje. Nooit geweten dat er meer snoeiers in Mierlo wonen
Je moest eens weten dat er een paar jaar geleden maandenlang iemand uit Houten heeft rondgelopen om mee te helpen de bomen in de computer te krijgen
Betekent dat dat dit een enorme lange laan is die heel netjes gesnoeid is, of ben jij gewoon een beetje boel jaloers dat jij niet mee hebt mogen doen met het snoeien Pietje. Nooit geweten dat er meer snoeiers in Mierlo wonen

Je moest eens weten dat er een paar jaar geleden maandenlang iemand uit Houten heeft rondgelopen om mee te helpen de bomen in de computer te krijgen

Ik heb met Thomas, Peter Vergote en Bram Ghyout 4 weken in Dongen gewerkt. En dat terwijl Nelis gewoon in Dongen woont. Dat is alles...treespotter wrote:Ik snap het ook niet helemaal.
Dus: ja, een lange laan die netjes gesnoeid is

4 weken??????? is da nie un bietje lang veur een paor platanen????
goed aan verdient??
we raken een beetje off topic volgens mij of nie dan??
kan er in ieders geval om lachen
het ging toch over een beestje,...toch????

goed aan verdient??

we raken een beetje off topic volgens mij of nie dan??
kan er in ieders geval om lachen

het ging toch over een beestje,...toch????
Nou, het probleem was dus dat jij er niet was om mee te helpen.Nelis wrote:4 weken??????? is da nie un bietje lang veur een paor platanen????![]()
![]()
Maar laten we het weer over een beestje houden...

- treespotter
- Prinses Irene
Al was het maar voor het zo nu en dan noodzakelijke bakkie leut.Pietje wrote:Nou, het probleem was dus dat jij er niet was om mee te helpen.Nelis wrote:4 weken??????? is da nie un bietje lang veur een paor platanen????![]()
![]()
Maar laten we het weer over een beestje houden...
Nou, nog effe off-topic dan...
Het ging om een laan platanen, allemaal ver in de 20 meter, quotum 4 per dag, hoogwerker en klimmer. Ook al zaten we hoog in de boom, die lui van de gemeente DONGEN (weer in het nieuws!
) gingen gewoon naar de werf om exact vastgestelde tijden koffie te drinken. Sta je daar zonder grondman.
Nelis had best effe bij kunnen springen...
En als het te hard sneeuwde bleven ze in de bus zitten. De watjes... (Oh nee, wij waren de bikkels, zonder ascender lukte het niet je vet glibberige lijn in te halen...)
Het ging om een laan platanen, allemaal ver in de 20 meter, quotum 4 per dag, hoogwerker en klimmer. Ook al zaten we hoog in de boom, die lui van de gemeente DONGEN (weer in het nieuws!

Nelis had best effe bij kunnen springen...

En als het te hard sneeuwde bleven ze in de bus zitten. De watjes... (Oh nee, wij waren de bikkels, zonder ascender lukte het niet je vet glibberige lijn in te halen...)
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Kijk en als je dan een echt origineel hoezonbisje had gehad, had die je mooi kunnen helpen....niet dan...
Maar ik vind het wel een beetje triest dat jullie niet eens met die gemeentewerkers mee koffie gingen drinken en gewoon in de sneeuw in platanen
bleven doorklimmen.
Niet echt sociaal vind je wel Peter......
En waar stonden die Platanen nou ook alweer.
grtn w.
Maar ik vind het wel een beetje triest dat jullie niet eens met die gemeentewerkers mee koffie gingen drinken en gewoon in de sneeuw in platanen

Niet echt sociaal vind je wel Peter......

En waar stonden die Platanen nou ook alweer.

grtn w.
als ik vtv dit geweten had,....was ik komen helpen,....maar ,..........zoals jullie weten,................werk ik in de schoonste stad van het land ,....dus,...had ik iets moeten regelen,...volgende keer beter.
gaan schaften terwijl de aannemer nog in de boom hangt,....vind ik een beetje asociaal,...of nie dan,........dat zou ik zelfs nog niet gedaan hebben

gaan schaften terwijl de aannemer nog in de boom hangt,....vind ik een beetje asociaal,...of nie dan,........dat zou ik zelfs nog niet gedaan hebben