dikte prussik ?
- treespotter
- Prinses Irene
Re: dikte prussik ?
Ja, na die zepert van mij met de fotonaam die zomaar gegoogled kon worden pas ik ook beter op. Lachen om een foto is prima, maar wij hoeven toch niet allemaal de CSI uit te hangen om die jongens persoonlijk aan te gaan vallen (al moet ik wel zeggen dat ik mijn oogballen bijna liet ploppen om te zien wat er op die shirts stond).
ja Wolter, ik heb héél even getwijfeld: zal ik de firmanaam wegpoetsen of... Neu, eigen schuld!
Ik wil je hun www wel via PM geven hoor, als je wilt.

Ik wil je hun www wel via PM geven hoor, als je wilt.
- honda_power
- Treehugger
volgens mij hebben ze het verschil tussen wand klimmen en in bomen klimmen niet echt door 

frits
Er is maar 1 theorie en dat is dat het in de praktijk nooit klopt
Er is maar 1 theorie en dat is dat het in de praktijk nooit klopt
- treespotter
- Prinses Irene
Nee hoor dank je wel. Geen 'CSI Houten' vanachter deze computerpaskal wrote:Ik wil je hun www wel via PM geven hoor, als je wilt.

verkorttreespotter wrote:(al moet ik wel zeggen dat ik mijn oogballen bijna liet ploppen om te zien wat er op die shirts stond).
leesbaar?
en dan .com
Typisch geval van "schoenmaker blijf bij je leest", of vlonders eigenlijk...
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Wat ik me nu afvraag: hoe zou hij eigenlijk verder zagen als alleen de stam nog staat, geen takken meer boven zich waar zijn collega's hem aan kunnen ophangen en hij moet de stam verder korten? Of zal hij dit vanaf die ladder doen die nog onder de boom staat terwijl hij aan het zagen is..... 

De ene dag een takkedag, dan weer een snipperdag.
Hij pakt een luchtanker, hangt die boven de boom, maakt er een setje aan vast en zekert zich er aan. Nadeel van deze methode is dat je na het afblokken van de boom niet meer bij het setje kan, die ben je dus kwijt... 

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene
Maar van die luchtankers had je laatst toch 100 in de aanbieding? Zo vaak komt het niet voor dat je je luchtanker in het luchtledige moet laten hangen. Ik schat dat ik in al die jaren nog maar drie setjes verloren ben doordat ze wegdreven. Dan zou ik met die 100 setjes toch makkelijk 20x mijn pensioengerechtigde leeftijd kunnen halen 

Lach maar, tegen die tijd is de AOW-leeftijd opgeschoven naar 112 jaar of zo...treespotter wrote:... toch makkelijk 20x mijn pensioengerechtigde leeftijd kunnen halen