Collega's
via deze weg kondig ik mijn terug keer in het het milieu. Bijkomend wil ik gebruik maken aan te kondigen dat er volgend jaar een huwelijk plaats vindt. Ik ben gevallen voor de charmes van mijn verloofde Nicky.
Groetjes
baalse boomzager gevallen voor charmes
-
- Nieuw
Re: baalse boomzager gevallen voor charmes
Welkom terug,
maar kun je eens vertellen wat er eigenlijk gebeurd is want zowat iedereen vraagt zich dat af?
Proficiat trouwens met je trouwplannen.
Grz
maar kun je eens vertellen wat er eigenlijk gebeurd is want zowat iedereen vraagt zich dat af?
Proficiat trouwens met je trouwplannen.
Grz
ER ZIT MEER IN HET HART VAN EEN BOOM DAN WAT DE BIJL KAN BLOOTLEGGEN
Ja ben erg benieuwd!
Vertel!
Vertel!
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
- treespotter
- Prinses Irene
De Baalse Bomenzager??? Is dat niet de boomverzorger die een tijdje geleden uit de boom is gevallen? Wat is er gebeurt en hoe is dat eigenlijk afgelopen heer Bomenzager (en dan bedoel ik natuurlijk niet dat je als een blok gevallen bent voor je liefje
). Ik hoop dat je geen blijvend letsel hebt opgelopen.

tjah uit zo'n boom naar beneden vallen lijkt me niet echt lekker ofzo
maar voor je liefje vallen (niet te hard he) klinkt weer een stuk beter.
maar voor je liefje vallen (niet te hard he) klinkt weer een stuk beter.
Ja, dan heeft het een soort van zin gehad...bigbird wrote:maar voor je liefje vallen (niet te hard he) klinkt weer een stuk beter.

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
ja inderdaad en lijkt me een stuk minder pijnlijk dan uit een boom vallen
Nou Baalsebomen zager, als je zonodig van google af wil dan heb je het nu dus helemaal voor elkaar! Nu ziet google wel heel vaak gevallen bij jouw naam staan! en niet in de positive zin van het woord! Dus ik zeg doe niet zo moeilijk en voor de draad ermee!
Waar kan jij ons voor waarschuwen????
Zal je zeggen, het is het niet waard je collega het zelfde te laten mee maken als hij niet weet het eventueel te verhelpen.
En je bent niet de enige hoor, ik ben ook net pas weer (4 maanden) aan het werk na het breken van mn rug op 5 plaatsen.
Maar ben wel even zo netjes geweest me er niet voor te schamen, en iedereen hier op Treehugs heeft verteld wat er kan gebeuren als je met vorst gaat klimmen.
Zodat we van elkaar kunnen leren

Zal je zeggen, het is het niet waard je collega het zelfde te laten mee maken als hij niet weet het eventueel te verhelpen.
En je bent niet de enige hoor, ik ben ook net pas weer (4 maanden) aan het werk na het breken van mn rug op 5 plaatsen.
Maar ben wel even zo netjes geweest me er niet voor te schamen, en iedereen hier op Treehugs heeft verteld wat er kan gebeuren als je met vorst gaat klimmen.
Zodat we van elkaar kunnen leren

proficiat met je nakende huwelijk!!
what the hell happened man!?
let us know...
what the hell happened man!?
let us know...