nieuwe aanwinst
-
- Nieuw
nieuwe aanwinst
ik vandaag bij de plaatselijk VW dealer mijn nieuwe aanwinst voor het bedrijf op gehaald een half jaar oude VW transporter er komt maandag nog reclame op de bus dan kan hij mee op klussen
Groeten Dik
Groeten Dik
- Attachments
-
- DSC01605.JPG (60 KiB) Viewed 9505 times
De Jager Groenvoorziening & Boomverzorging voor al uw tuinwerkzaamheden
- treespotter
- Prinses Irene
Het is een snoepie 
En die achterklep zal wel meevallen Jeroen..... Er zitten scharnieren aan de achterkant. Dus als de bus iets scheef voor de aanhanger staat dan is het vast wel mogelijk. Maar ik ben een gelukkig man door jou opmerking. Ik ben dus niet de enige T5 rijder die loopt te tobben met zijn achterklep en aanhangers.

En die achterklep zal wel meevallen Jeroen..... Er zitten scharnieren aan de achterkant. Dus als de bus iets scheef voor de aanhanger staat dan is het vast wel mogelijk. Maar ik ben een gelukkig man door jou opmerking. Ik ben dus niet de enige T5 rijder die loopt te tobben met zijn achterklep en aanhangers.

-
- Nieuw
Ik was met mijn T4 met achterklep in het begin niet zo heel blij; liever had ik deurtjes. Maar nu de Jo Beau het opruimen voor zijn rekening neemt, hoef ik geen snoeihout meer in de bus te proppen (waar deurtjes heel handig voor zijn!), maar ik en mijn spullen stonden de afgelopen maanden wel lekker droog!
"Ieder nadeel heb z'n voordeel" zei de meester toch?
Nieuwe gasveren zouden er voor kunnen zorgen dat de blaasopening van de Jo Beau niet tegen de klep aan botst als je deze in de bus probeert te trekken...
Maar het wordt weer warmer en dan doen ze ut beter!
Groetjes,
Peter
"Ieder nadeel heb z'n voordeel" zei de meester toch?

Nieuwe gasveren zouden er voor kunnen zorgen dat de blaasopening van de Jo Beau niet tegen de klep aan botst als je deze in de bus probeert te trekken...

Maar het wordt weer warmer en dan doen ze ut beter!
Groetjes,
Peter
- treespotter
- Prinses Irene
Hé Dik, ik heb de bus nog eens goed bekeken, maar volgens mij zit er een 'verkeerde' (particulier gebruik) dubbele cabine wand in.
Deze zorgt ervoor dat je een waanzinnig grote ruimte hebt bij de achterbank, maar de ruimte achter het schot is niet groter dan in een korte versie met dubbele cabine. Ik heb eenzelfde cabine gezien bij Gerard Brand en hij was op zijn zachtst gezegd 'erg over de pis' dat hij een lange bus had gekocht (voor de extra bagageruimte achterin) terwijl de bagageruimte hetzelfde bleek te zijn.
Deze zorgt ervoor dat je een waanzinnig grote ruimte hebt bij de achterbank, maar de ruimte achter het schot is niet groter dan in een korte versie met dubbele cabine. Ik heb eenzelfde cabine gezien bij Gerard Brand en hij was op zijn zachtst gezegd 'erg over de pis' dat hij een lange bus had gekocht (voor de extra bagageruimte achterin) terwijl de bagageruimte hetzelfde bleek te zijn.
- treespotter
- Prinses Irene
Nu al????Thijs wrote:maar daar komt verandering in!! hopen we! foto's komen dan nog wel!

Hoe houdt de trekhaak zich. Gerard heeft er toch een Kwikfit haak onder zitten?
De mijne is een 'orginele' Westfalia maar die zit met zijn kogel 2 cm hoger en dichter bij de bus

-
- Nieuw
Ik rij er zelf ook prive mee en ik kan mijn matrialen er goed in kwijt en groot gereedschap en alles heb ik toch meestal op da aanhanger vandaar dat ik voor z'n soort achter schot gekozen heb en ik heb er nog een VW caddy bij lopen waar mijn vader in rijd (oud hovenier) die mij vaak helpt indien nodig zo doende kan im mijn gereedschap wel kwijt
Groeten Dik
Groeten Dik
De Jager Groenvoorziening & Boomverzorging voor al uw tuinwerkzaamheden