Menno David en Tamil hebben meegedaan aan de Engelse en Walese klimkampioenschappen We hebben er even een kleine foto reportage van gemaakt.David Score Engelse 18
Score Walese 9Menno Score Engelse 14
Score Walese 8Tamil Score Engelse 16
Score Walese 5
kluit @ 30-08-2006 21:16:51:hmm, kan filmpje niet downloaden in peru. probeer het in nz nog wel een keer. vooralsnog zijn de bomen hier schrikbarend. hier komen de vier soorten welke ik tot nog toe heb gezien, stuk voor stuk favorieten: Eucalyptus regnans, pinus radiata, cupressus macrocarpa, and yes een laan van zielige italiaantjes van een meter of 3 hoog. maar ik zou ook niet willen groeien op 3500 mtr hoogte. wacht met smart op een inlandse soort welke hoger is dan 2 mtr!! gr, kluit
Tamil @ 30-08-2006 22:41:29:ja Thijs dat was de speedclimb(evil), en ik zal je vertellen het is geen pretje om de eerste 20meter aan een 22mil lijn omhoog te knallen, ohja en dan nog ff door naar de 40 meter. De snelste tijden lagen rond de 65 sec
kluitje @ 02-09-2006 01:01:49:beetje 35mtr aan een 22mil jezelf omhoog trekken, heeft vanalles met het dagelijks werk te maken toch? mijn apart mogen ze dit ruilen voor een kettingzaag "event"