Stoned ??
Re: Stoned ??
Volgens mij gebruiken ze de stenen als aambeeld om noten op kapot te slaan.
Otters doen dat ook, die duiken met schelpen ook een steen op, die ze op hun buik leggen zodat ze op hun rug zwemmend de schelp kunnen kraken.
Otters doen dat ook, die duiken met schelpen ook een steen op, die ze op hun buik leggen zodat ze op hun rug zwemmend de schelp kunnen kraken.
zoiets dergelijks zou het kunnen zijn
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger

He die Thomas, Al gesetteld in Nijmegen?
Ik weet dat kraaien, gaaien en eksters hun nootjes anders kraken. Die laten ze gewoonweg vanaf grote hoogte droppen en de zwaartekracht doet het werk. Ken ook de otters die dit met steentjes doen en heb ze een dag in USA zo bezig gezien, Prachtig om te zien.
Maar die stenen om noten open te tikken lijkt me niet te kloppen.
Is ergens anders voor lijkt me.
Ik weet dat kraaien, gaaien en eksters hun nootjes anders kraken. Die laten ze gewoonweg vanaf grote hoogte droppen en de zwaartekracht doet het werk. Ken ook de otters die dit met steentjes doen en heb ze een dag in USA zo bezig gezien, Prachtig om te zien.
Maar die stenen om noten open te tikken lijkt me niet te kloppen.
Is ergens anders voor lijkt me.
- climb fast, move slow -
Ik weet dat lijsters stenen gebruiken om slakken kapot te slaan, maar ik heb ze dat nooit in de boom zien doen. En er lagen geen lege, gebroken slakken huizen op de grond.
Het lijkt mij dat het echt voor de versiering is...
Het lijkt mij dat het echt voor de versiering is...
Ik hark,, dus ik leef.
de homofielebosuil?
jan de boufielijster?
jan de boufielijster?
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
eitjes van de steenuil 
ER ZIT MEER IN HET HART VAN EEN BOOM DAN WAT DE BIJL KAN BLOOTLEGGEN
verklaar me nu niet gek, maar ik denk dat de vogeltjes zich vergist hebben, en stenen naar boven hebben gezeuld ipv noten, maar wel met de bedoeling om deze naar beneden te kegelen om open te breken. (maar ik kan mij vergissen)
er zijn anders wel verschillende plaatsen bij ons in de buurt waar ze dit probleem hebben rond kerken, waar kauwen ed loszittende stenen naar beneden flikkeren met de hoop dat er iets lekkers inzit.
ofwel hebben ze gewoon iets tegen geparkeerde wagens.
er zijn anders wel verschillende plaatsen bij ons in de buurt waar ze dit probleem hebben rond kerken, waar kauwen ed loszittende stenen naar beneden flikkeren met de hoop dat er iets lekkers inzit.
ofwel hebben ze gewoon iets tegen geparkeerde wagens.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger

denk echt dat het gewoon is om die lastige takkezagers terug naar beneden te gooien . gelijkt hard op het filmpje van donald duck
laat een oen niet zomaar doen !
das zelf bescherming van de boom zodat je zaag eerder bot is!
-Get rid of the rope. It's only distracting you-