Roel wrote:Ik ben alleen geen fan van een kartol in je fs, het loopt wel soepel, maar ik heb wel het idee dat je ellebogen er iets meer van leiden??
Dat is geen idee Roel, dat is echt zo. Ik ben na jaren katrol FS weer terug gegaan naar één ring en één katrol (revolver).
Gecontroleerde weerstand in het topanker is echt zo verkeerd nog niet en het scheelt heel veel warmteontwikkeling en onnodige krachten in de klimknoop.
dennis wrote:
Ik heb nog zo'n verstelbare fs standaard van de eerste generatie, lekker lomp ding en zit bijna nooit vast. En in carpinusen en lindes pak ik ff de oldschool band fs
dan heb je die mooie van wouter nog niet geprobeert
dennis wrote:
Ik heb nog zo'n verstelbare fs standaard van de eerste generatie, lekker lomp ding en zit bijna nooit vast. En in carpinusen en lindes pak ik ff de oldschool band fs
dan heb je die mooie van wouter nog niet geprobeert
Hoe bedoel jij dat Steven, zit die van Wouter zo vaak vast?
treespotter wrote:Maar dat zegt Dennis toch ook. Die old school FS van hem zit ook bijna nooit vast. Dus waarom zou hij die van Wouter dan moeten proberen.
ja volg het ook even niet, ik bedoelde meer dat ik nog zo'n lomp ding gebruik en (bijna) nooit vast zit. geen excuus om er geen te gebruiken, en zeker voor de nieuwere en zelfs de oldschoolband niet.
hmm wouter heb is ffies zitten zoeken en kijken naar die hele perfechte cambium saver maar hij id echt een fraktie in beeld. dus vind dat je even iets meer moet vertellen hoor
timo wrote:hmm wouter heb is ffies zitten zoeken en kijken naar die hele perfechte cambium saver maar hij id echt een fraktie in beeld. dus vind dat je even iets meer moet vertellen hoor
perfecte saver bestaat niet, iedere fs heeft zijn nadelen of imitaties. En iedere fs komt een keer vast te zitten, er moet nou eenmaal een prop materiaal door een oksel of een pulley door een ring/oog....
ja jelte daarom ben ik dus zo benieuwt naar die PERFECKTE CAMBIUMSAVER
jelte wrote:
timo wrote:hmm wouter heb is ffies zitten zoeken en kijken naar die hele perfechte cambium saver maar hij id echt een fraktie in beeld. dus vind dat je even iets meer moet vertellen hoor
perfecte saver bestaat niet, iedere fs heeft zijn nadelen of imitaties. En iedere fs komt een keer vast te zitten, er moet nou eenmaal een prop materiaal door een oksel of een pulley door een ring/oog....
Geeft niet hoor. Zolang jij maar niet zo gaat klimmen zoals je schrijft. Dan mag dat microsoft wo(o)rden()boek best wel een klein foutje laten staan.
Jij moet maar zo denken kerel, ik klim zoals jij schrijft en volgens mij is het voor een boomverzorger dan toch beter om dyslectisch te zijn.
Roel wrote:De perfecte cambiumsaver Wouter? Ik ben benieuwd hoe die eruit gaat zien. Ik heb verschillende keren gehad dat ie bleef hangen en ben niet echt een fan van cambiumsavers. Maar als je ze gebruikt klimt het toch wel fijner.
treespotter wrote:Geeft niet hoor. Zolang jij maar niet zo gaat klimmen zoals je schrijft. Dan mag dat microsoft wo(o)rden()boek best wel een klein foutje laten staan.
Jij moet maar zo denken kerel, ik klim zoals jij schrijft en volgens mij is het voor een boomverzorger dan toch beter om dyslectisch te zijn.
i'll take that as a compliment....dyslectisch heeft zo'n zijn voordelen