Re: hot refuelling
Posted: 12 Dec 2011, 23:12
haha ok hebben we toch wat gemeen maar bij mij gaat veiligheid voorop maar je had al begrepen dat het niet erg verstandig is en voorgaande post was een geintje
roelce wrote:alles voor de tijdwinst
roel komt dan ook van kortbij limburg he dat is toch altijd zowat overgangs gebied hedave1975 wrote:
Enne bigbird nie alle Belgjes zijn zo hoor
Grote 20 liter tank op de rug met slangen aangesloten, hoef je maar 1 keer per dag te tanken...roelce wrote:alles voor de tijdwinst
of als je het camelbag principe pakt dan hoef je gewoon gans de week niet te tanken met die 20 liter kan op je rugRuud.H wrote:Grote 20 liter tank op de rug met slangen aangesloten, hoef je maar 1 keer per dag te tanken...roelce wrote:alles voor de tijdwinst
Kim was heel zeker niet daar toen dat allemaal gebeurde. Als je dat in de zomer doet met een tank die even in de zon gestaan heeft is het gegarandeerd BBQ... En soms zie je dan nog een sigaret in die smoel en van die dingen...boomverzorgingbruno wrote:ik weet 1 ding roel als je dit doet bij kim dan ga je volgens mij niet alleen heel snel moeten lopen voor het vuur maar ook nog is voor kim . dat word dan tussen 2 vuren staan
beetje het principe van de pellenc maar dan met benzine... hehehe...boomverzorgingbruno wrote:of als je het camelbag principe pakt dan hoef je gewoon gans de week niet te tanken met die 20 liter kan op je rugRuud.H wrote:Grote 20 liter tank op de rug met slangen aangesloten, hoef je maar 1 keer per dag te tanken...roelce wrote:alles voor de tijdwinst
en als hij niet snel genoeg werkt een gaatje er in schieten met de big shot en dan en vonkje en up he goKIMME wrote:
beetje het principe van de pellenc maar dan met benzine... hehehe...
Dat zal niet meevallen als je in de hoogwerker staat. Heb nl . het tankje altijd bij me in de bak, en die bak is echt niet drie meter lang!enricovanwees wrote:tijdens de cursus of ergens in de gebruiksaanwijzing van de machine staat; machine uitzetten alvorens te tanken. De machine starten op ca 3 mtr. afstand van de vulplaats.
Op die manier kan de evt. gemorste vloeistof verdampen en dus ook je voorraad niet aansteken.
Freerk wrote:enricovanwees wrote:tijdens de cursus of ergens in de gebruiksaanwijzing van de machine staat; machine uitzetten alvorens te tanken. De machine starten op ca 3 mtr. afstand van de vulplaats.
Op die manier kan de evt. gemorste vloeistof verdampen en dus ook je voorraad niet aansteken.
Dat zal niet meevallen als je in de hoogwerker staat. Heb nl . het tankje altijd bij me in de bak, en die bak is echt niet drie meter lang!![]()
Of ik moet overboord springen en dan aan m´n valbeveiliging gaan hangen, en daar aftanken
Precies. Niet te korte lontjes, jongens! Hij ziet het licht heus nog wel. Want waar rook is...Thijs wrote:brand die jongen nou niet zo af
roelce wrote:Hoeveel tijd sparen jullie zo uit?Freerk wrote:enricovanwees wrote:tijdens de cursus of ergens in de gebruiksaanwijzing van de machine staat; machine uitzetten alvorens te tanken. De machine starten op ca 3 mtr. afstand van de vulplaats.
Op die manier kan de evt. gemorste vloeistof verdampen en dus ook je voorraad niet aansteken.
Dat zal niet meevallen als je in de hoogwerker staat. Heb nl . het tankje altijd bij me in de bak, en die bak is echt niet drie meter lang!![]()
Of ik moet overboord springen en dan aan m´n valbeveiliging gaan hangen, en daar aftanken
Waarom denkt niemand eens goed na?
Het is lachen als iemand zijn motor laat draaien tijdens tanken, maar vonken en of vuur in een klein korfje op x meter hoogte is vast ook lol?
![]()
idd of een loopplankje bevestingen lol