LB Wedstrijden 2012
Tijdens de Winter BBQ is al het één en ander aangekondigd over de LB-wedstrijden van dit jaar en ook op het forum is er al over gesproken, maar nu even alle informatie bij elkaar op een rijtje.
Inschrijven
Vorig jaar hadden we voor het eerst vijftig deelnemers. Omdat dat voor de organisatie en voor onze juryleden iets te veel van het goede bleek te zijn, hebben we er dit jaar voor gekozen om een
maximum aantal van 30 deelnemers en 8 teams[/size] in te stellen. (De Team-uitleg lees je hieronder.)
Is het maximum aantal van 30 deelnemers bereikt, dan kan je dus alleen nog deelnemen als je je samen met anderen als team inschrijft.
Teams (Nieuw!)
Dit jaar kan je je samen met anderen inschrijven voor een team. We hebben hiervoor gekozen om zoveel mogelijk TreeHuggers kennis te kunnen laten maken met hoe een wedstrijd eruit ziet.
Een team heeft 2, 3 of 4 leden en deze leden verdelen onderling de onderdelen workclimb, rescue, speedclimb en throwline. De footlock mag door iedereen geklommen worden. Ben je bijvoorbeeld met 4 teamleden, dan neemt ieder teamlid deel aan één van de onderdelen.
Datum
De datum is al eerder bekend gemaakt op TreeHugs, maar nog even voor de duidelijkheid: De LB-wedstrijden worden dit jaar gehouden op
13 en 14 april. De opbouw van het evenement zal plaatsvinden op
12 april.
Locatie
Voor het derde jaar op rij kiezen we voor het prachtige Landgoed Roosendael in België, onder velen van jullie inmiddels wel bekend.
Adres:
Domein Roosendael
Rozendaal 5
B-2860 Sint-Katelijne-Waver (Belgie)
Route:
http://www.roosendael.be/NL/algemene_info/routeplan
Programma
don 12 april
12:00 uur Opbouwen (Alleen voor organisatie, niet voor deelnemers)
vrij 13 april
09:00 uur Inschrijving en ontvangst met koffie
10:00 uur Start wedstrijd
19:00 uur BBQ
zat 14 april
09:00 uur Koffie
10:00 uur Vervolg wedstrijd
17:00 uur Prijsuitreiking
Kosten
Zonder sponsoren is het niet mogelijk om de LB-wedstrijden te organiseren. Wij zijn hen ieder jaar dan ook weer heel erg dankbaar dat zij dit gezellige evenement mede mogelijk maken!
Deelname kost €45, teamleden betalen €40 p.p. en aan vrijwilligers vragen we een bijdrage van €35.
Hiervoor krijg je:
* Een super weekend met gezellige collega’s in een prachtige omgeving
* Een lekkere lunch op vrijdag en zaterdag
* Een goed verzorgde BBQ op vrijdagavond
* Een prachtige prijs van de prijzentafel
* En het ultieme souvenir: een eigen wedstrijdshirt
Wat moet je hiervoor doen:
* Enthousiast meedoen op je eigen niveau
* Lachen naar de camera
* Het inschrijfformulier invullen (link staat bovenaan in dit bericht)
Aanvullende kosten:
* Losse BBQ (voor bezoekers en gasten): €25
* Los lunchpakket (voor bezoekers en gasten) €7,50
* Overnachting p.p. (incl. energie en milieutoeslag): €7,50
* Prijs per tent per nacht: €5,-
* Prijs per auto per dag: €2,-
Let op! Het is helaas niet toegestaan om met caravan of camper te overnachten.
Alle kosten kunnen tijdens de LB-wedstrijden
contant en het liefst gepast worden voldaan bij de TreeHugs stand. Deze zal te vinden zijn bij de ruïne.
Er bevindt zich geen pinautomaat op het terrein.
Kampvuur
Vrijdagavond willen we als vanouds weer een gezellig vuurtje maken. We willen jullie vragen om zelf te zorgen voor een drankje en een versnapering. En misschien iets om het vuur aan te houden.
Als er mensen zijn die een muziekinstrument mee willen nemen is hier alle gelegenheid voor.