ook hier ?
Re: ook hier ?
zo te zien worden de juiste woorden verwijderd
Boaa volgens de Keltische boomhoroscoop zou je een Den zijn.
Kieskeurig
De den is krachtiger dan hij in eerste instantie doet vermoeden. Passiviteit komt bij hem niet voor: moedig en onbevangen vindt hij zijn weg en zal altijd doorgaan tot hij iets bereikt wat hem bevalt. Ijver en bescheidenheid zijn twee opvallende kenmerken van de den.
De den is contstant op zoek naar de juiste weg tussen egoïsme en altruïsme. Zijn praktische levenshouding biedt hem de balans tussen gevoel en verstand. De den beschikt over een groot rechtvaardigheidsgevoel.
Hij heeft de neiging tegenslagen te zwaar op te nemen. Dat kan hem het gevoel geven, dat zijn leven is opgebouwd uit een aaneenschakeling van mislukkingen. Toch vindt hij altijd weer de moed om door te gaan vechten voor zijn ideaal.
Vriendschap met een den wordt niet gemakkelijk gesloten. Zijn terughoudenheid maakt hem moeilijk bereikbaar. Maar breekt iemand door zijn muur heen, dan biedt de vriendschap oneindig veel mogelijkheden. In de liefde staat de den in vuur en vlam, maar deze gevoelens zijn vaak sneller verdwenen dan ze zijn gekomen.
Nou,, klopt het een beetje??
Kieskeurig
De den is krachtiger dan hij in eerste instantie doet vermoeden. Passiviteit komt bij hem niet voor: moedig en onbevangen vindt hij zijn weg en zal altijd doorgaan tot hij iets bereikt wat hem bevalt. Ijver en bescheidenheid zijn twee opvallende kenmerken van de den.
De den is contstant op zoek naar de juiste weg tussen egoïsme en altruïsme. Zijn praktische levenshouding biedt hem de balans tussen gevoel en verstand. De den beschikt over een groot rechtvaardigheidsgevoel.
Hij heeft de neiging tegenslagen te zwaar op te nemen. Dat kan hem het gevoel geven, dat zijn leven is opgebouwd uit een aaneenschakeling van mislukkingen. Toch vindt hij altijd weer de moed om door te gaan vechten voor zijn ideaal.
Vriendschap met een den wordt niet gemakkelijk gesloten. Zijn terughoudenheid maakt hem moeilijk bereikbaar. Maar breekt iemand door zijn muur heen, dan biedt de vriendschap oneindig veel mogelijkheden. In de liefde staat de den in vuur en vlam, maar deze gevoelens zijn vaak sneller verdwenen dan ze zijn gekomen.
Nou,, klopt het een beetje??
Ik hark,, dus ik leef.
Ja, Nelis.
Soms wordt er een bericht aangepast door een Moderator.
Soms wordt er een bericht aangepast door een Moderator.
Ik hark,, dus ik leef.
dan stop ik maar mee,........
met dit topic,.... maar je zullt het met me eens zijn dat nergens op slaat,...dit soort gebazel.
laten we aub normaal doen met z'n allen,....toch???
met dit topic,.... maar je zullt het met me eens zijn dat nergens op slaat,...dit soort gebazel.
laten we aub normaal doen met z'n allen,....toch???
- treespotter
- Prinses Irene

Zijn jullie nou nog steeds bezig met deze grapjurk? Aan de reacties van jullie te lezen is Boaa nog steeds frantic aan het zoeken naar aandacht en jullie trappen er nog steeds in.
Ik weet niet of het gepast is om te zeggen maar ik heb de indruk dat er redelijk wat pm verstuurd zijn aan sommige reacties te lezen.
ER ZIT MEER IN HET HART VAN EEN BOOM DAN WAT DE BIJL KAN BLOOTLEGGEN
- treespotter
- Prinses Irene
Niet aan mij Phille. Ik heb Boaa geblokkeerd en zie alleen jullie reacties. Daar moet ik erg om lachen.
Bedoelde ik ook niet maar k ga het gewoon zo laten.
Een rare nieuweling hoeft niet voor verdeeldheid in de rangen te zorgen.
Tot de volgende topic.
Een rare nieuweling hoeft niet voor verdeeldheid in de rangen te zorgen.
Tot de volgende topic.
ER ZIT MEER IN HET HART VAN EEN BOOM DAN WAT DE BIJL KAN BLOOTLEGGEN
BOEIEND
- treespotter
- Prinses Irene
- treespotter
- Prinses Irene
- treespotter
- Prinses Irene
- treespotter
- Prinses Irene
O wacht Steven. Ik zie dat er nog een berichtje van Boaa tussen staat. Maar ja, die kan ik niet meer lezen en dan staat er alleen maar een heel kleine melding tussen het berichtje van jouw en mij en dat had ik over het hoofd gezien.
Tot dinsdag en vergeet jouw 'Tree Climb'
niet.
Tot dinsdag en vergeet jouw 'Tree Climb'

- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Weer van die strakke op 't randje acties
Hoop dat je 'm deze keer wel gaat vastleggen en je camera niet eigenwijs is....
succes samen

Hoop dat je 'm deze keer wel gaat vastleggen en je camera niet eigenwijs is....
succes samen
- climb fast, move slow -
whaha ja beetje jammer! we gaan ons best doen!
Gelukkig hebben we de foto's nog!
Gelukkig hebben we de foto's nog!
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
- treespotter
- Prinses Irene
http://www.dpreview.com/reviews/specs/P ... dmcts2.asp
Is deze goed genoeg?
Is deze goed genoeg?