ook hier ?
Re: ook hier ?
Nou, Boaa. Als je bericht is verwijderd hier op TreeHugs dan zal je wel iets gedaan / gezegt hebben wat niet de bedoeling is.
Ik hark,, dus ik leef.
beste, als ik hier op het forum in mijn eigen dialect fonetisch begin neer te pennen wat ik in mijn hoofd haal zonder daar enige spellingregels bij te gebruiken dan snapt de helft van het forum het niet meer en de rest leest het niet om dezelfde reden.
Bij je vorige bericht ontging mij de bedoeling volledig. Proficiat met je 49 e verjaardag trouwens
Licht je berichten wat toe of gebruik een algemene zinsstructuur die begrijpelijk is.
Bij je vorige bericht ontging mij de bedoeling volledig. Proficiat met je 49 e verjaardag trouwens

Licht je berichten wat toe of gebruik een algemene zinsstructuur die begrijpelijk is.
Wat wil je nou zeggen
we missen inhoud man
snap niks van je teksten
Wat is er trouwens mis met bomen beklimmen, we doen echt wel goed werk daar bovenin hoor, de boom lijd niets met de systemen die wij gebruiken en waarom zouden wij daar idd voor ons plezier geen gebruik van maken.
en nou even klare taal a.u.b.

Wat is er trouwens mis met bomen beklimmen, we doen echt wel goed werk daar bovenin hoor, de boom lijd niets met de systemen die wij gebruiken en waarom zouden wij daar idd voor ons plezier geen gebruik van maken.
en nou even klare taal a.u.b.

ik klim liever ... dan werken
Boaa wrote: Bad Manners heeft op 't Spui op 5 Mei opgetreden; ze zijn de meest beroemde ska band uit UK ooit. Ska is bekend om de recht-politieke liberale uitingen.
En wat is de rede dat de draad in b.t. de monumentale kastanjebomen door mij geschreven is verdwenen? Omdat jullie onbewust ska practiceren>
Ja was een vet optreden he!
super!
helemaal mee eens
en als je iets duidelijk wil maken...
Stel je voortaan eerst even voor en vertel wat je wilt...
veel plezier op treehugs!
gr steven
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
het zal aan mij liggen,............ik begrijp er niets van,...Ska en bomen,...nederpop???Kastanjes,...
apen in kooien en dan weer niet,....iets terug moeten doen voor bomen?
Volgens mij is dit een forum voor bomenliefhebbers,boomverzorgers......toch,...?
apen in kooien en dan weer niet,....iets terug moeten doen voor bomen?
Volgens mij is dit een forum voor bomenliefhebbers,boomverzorgers......toch,...?
de meeste kastanjes in den haag staan naar parkeerplaatsen e.d.
als jij je auto dr onder zet dan wil je toch ook geen tak dr op hebben aan het eind van de dag?
ik vind het prima om te zeuren tegen de gemeente maar doe het dan over bomen waar het ECHT onzin van is om ze weg te zagen!
en op de snoei wijze van de gemeente!
Je gaat toch ook niet klagen over de kap van zieke iepen?
als jij je auto dr onder zet dan wil je toch ook geen tak dr op hebben aan het eind van de dag?
ik vind het prima om te zeuren tegen de gemeente maar doe het dan over bomen waar het ECHT onzin van is om ze weg te zagen!
en op de snoei wijze van de gemeente!
Je gaat toch ook niet klagen over de kap van zieke iepen?
het kan heel goed dat de mens de reden is dat het slecht gaat met de bomen...
misschien maar de natuur de bomen zelf wel ziek.
Er zijn veel te veel konijnen--->Myxomatose
Er zijn vet veel koeien--->Boviene spongiforme encefalopathie
Er worden veel te veel kastanjes aangeplant---->kastanje ziekte
Er zijn heel veel iepen aan geplant--->Iepziekte
er worden nu veel ginko's aangeplant door de gemeente---> wat komt er uit?
misschien is dat wel de reden....en misschien geld dat alleen voor de zwakkere soorten?
en heb je zo iets niet bij beuken oid...
just a wild guess!
misschien maar de natuur de bomen zelf wel ziek.
Er zijn veel te veel konijnen--->Myxomatose
Er zijn vet veel koeien--->Boviene spongiforme encefalopathie
Er worden veel te veel kastanjes aangeplant---->kastanje ziekte
Er zijn heel veel iepen aan geplant--->Iepziekte
er worden nu veel ginko's aangeplant door de gemeente---> wat komt er uit?
misschien is dat wel de reden....en misschien geld dat alleen voor de zwakkere soorten?
en heb je zo iets niet bij beuken oid...
just a wild guess!
het gaat over het kappen van een paar zieke kastanjes?,...zeg da dan in plaats van die achterlijke wartaal.
en wat het volkenkundig museum er nou in eens weer mee te maken heeft,....
en wat het volkenkundig museum er nou in eens weer mee te maken heeft,....
het begint al wat duidelijker te worden,.........
ik ben benieuwd,..
ik ben benieuwd,..
oja sorry,..ik ben niet zo snel meer van begrip aan het einde van een drukke werkweek
dus graag zaken duidelijk en begrijpbaar uitleggen voor er verwarring over komt.
en zeker als nieuw lid van de club,.....maak je vrienden mee!!!!
dus graag zaken duidelijk en begrijpbaar uitleggen voor er verwarring over komt.
en zeker als nieuw lid van de club,.....maak je vrienden mee!!!!
stilte,.........

Ok nu heb ik er genoeg van
Ik heb deze topic nu al een paar keer doorgelezen en ik versta er nog steeds de ballen van.
Waar gaat dit nu eigenlijk over, ik wou er in eerste instantie zelfs de moeite niet voor doen om te reageren maar ik kan mij niet inhouden.
Ofwel ligt er hier weer iemand plat van t lachen achter zijn computer ons allemaal voor de gek te houden ofwel ja dat weet ik eigenlijk niet.
Ik ga gewoon effe verder in The full metal jacket -taal en sorry voor mijn gebrekkig engels maar voor eens en altijd:
WHAT THE FUCK IS YOUR MAJOR MALFUNCTION NUMNUTS??????
Kruip gewoon terug in je kot zullen wij wel zorgen dat onze bomen degelijk verzorgd worden en een leven krijgen dat ze verdienen.
Wij boomverzorgers leven voor en door en in bomen maar al die psycho-bullshit hebben we hier niet nodig.
Ik heb deze topic nu al een paar keer doorgelezen en ik versta er nog steeds de ballen van.
Waar gaat dit nu eigenlijk over, ik wou er in eerste instantie zelfs de moeite niet voor doen om te reageren maar ik kan mij niet inhouden.
Ofwel ligt er hier weer iemand plat van t lachen achter zijn computer ons allemaal voor de gek te houden ofwel ja dat weet ik eigenlijk niet.
Ik ga gewoon effe verder in The full metal jacket -taal en sorry voor mijn gebrekkig engels maar voor eens en altijd:
WHAT THE FUCK IS YOUR MAJOR MALFUNCTION NUMNUTS??????
Kruip gewoon terug in je kot zullen wij wel zorgen dat onze bomen degelijk verzorgd worden en een leven krijgen dat ze verdienen.
Wij boomverzorgers leven voor en door en in bomen maar al die psycho-bullshit hebben we hier niet nodig.
ER ZIT MEER IN HET HART VAN EEN BOOM DAN WAT DE BIJL KAN BLOOTLEGGEN